• nenapena

Bilder på dig som väger ca 75 kg

Jag har gått upp ca 10 kg på 1 år, Vette fan hur.
    Men min gubbe ser inget säger han, Jag vet att han inte ljuger.
    Dom jag har frågat som är nära vänner säger att det ser ut som jag väger ca 60kg
    Skulle vilja se mer kvinnor (ej gravida) som väger ca 75kg.
    Så om du vill visa din kvinnliga fina kropp så skulle det glädja mig, Så man kan få nån självinsikt.

Kram på er alla.

• Svar på tråden Bilder på dig som väger ca 75 kg
  • nenapena

Men har köpt träningskort nu,
    Så hade tänkt gå ner lite till bröllopet i sommar =)

• Anonym

Jag vägde 75 efter att ha fött mina två barn, och bestämde mig för att gå ned till min vanliga vikt. Jag åt nutrilette i två månader och tappade 12 kg. Snacka om disciplin. Två månader senare blev jag gravid igen så adjöss och hej alla extrakilon...

• nenapena
    Anonym skrev 2009-04-08 19:47:47 följande:
    Jag vägde 75 efter att ha fött mina två barn, och bestämde mig för att gå ned till min vanliga vikt. Jag åt nutrilette i två månader och tappade 12 kg. Snacka om disciplin. Två månader senare blev jag gravid igen så adjöss och hej alla extrakilon...
    Hehehe ja fy fan nutrilette i två månader är fan starkt.
    Jag tror det är kärlekskilon som attackerat mig.
  • RuNdOmMaGeN

Hur lång är du? Jag väger 75 nu men är gravid i vecka 20.

Vägde 73 innan men är bara 159 lång så jag är rätt mullig.. Räkna ut ditt bmi så får du lite uppfattning och vart du ligger. Själv är jag överviktig enligt den skalan. Fick lite panik först när jag tittade, för då var jag på fetma.. Visste att jag var överviktig men inte att det var SÅ illa! Som tur var gick jag ner några kilon, skönt!

• nenapena
    RuNdOmMaGeN skrev 2009-04-08 19:56:02 följande:
    Hur lång är du? Jag väger 75 nu men är gravid i vecka 20. Vägde 73 innan men är bara 159 lång så jag är rätt mullig.. Räkna ut ditt bmi så får du lite uppfattning och vart du ligger. Själv är jag överviktig enligt den skalan. Fick lite panik först när jag tittade, för då var jag på fetma.. Visste att jag var överviktig men inte att det var SÅ illa! Som tur var gick jag ner några kilon, skönt!
    Jag är ca 166,5cm,
    Så det räknas väll med som övervikt.
    Som tur är så tycker jag att kvinnor ska vara kvinnor, Vi ska ha rumpa, lår, tuttar och liten plutt mage, Det gör inte så mycket.
    Men hade tänkt gå ner gärna 10 kg,
    Men får ju se hur det går med den saken.
    Så länge min man tycker jag är vacker och att jag trivs så är det lugnt,
  • RuNdOmMaGeN

Ja, precis! Huvudsaken är ju att man mår bra. Jag skulle också gärna gå ner en del men inte alltför mycket. 60 kg känns lagom tycker jag. Då har jag fortfarande lite former men känner mig inte tjock och klumpig. Det är svårt att hitta jeans och fina kläder nu, det bara hänger över i midjan..

Svar på tråden Bilder på dig som väger ca 75 kg