Bostadsrättsföreningar med lekplats
Ni som bor i bostadsrättsföreningar som har en lekplats, stör ni er på om förbipasserande barn (som inte har någon anknytning till föreningen) stannar och gungar eller åker rutschkana där?
Ni som bor i bostadsrättsföreningar som har en lekplats, stör ni er på om förbipasserande barn (som inte har någon anknytning till föreningen) stannar och gungar eller åker rutschkana där?
nä absolut inte.
nej de gör jag inte så länge de har föräldrar med sig som har uppsikt (ifall de är barn under 7 år.. och om det är äldre barn tänker jag nog annorlunda...
men så länge de inte stör eller tar all plats för de barnen som bor i området är det okej..
Nej verkligen inte, håller inte reda på vilka barn som "hör till gården". Det är väl bara att låta dom leka:)
Nä verkligen inte
Och med tanke på att det bor typ 3 småungar i den här förreningen så är det knappast trängsel eller så oavsett
"ungdomarna" som stannar och sitter i trädgårdsmöblerna och skricker och dricker öl på sommarnätterna är långt mer irriterande *låter som en gammal grinig kärring*
nej mig gör de inget så länge de inte bråkar
Skönt att höra Jag tycker det är lite pinsamt när dottern absolut vill stanna och leka på "andras" lekplatser, men jag känner inte att jag har någon anledning att förbjuda henne heller. Ville bara höra vad andra tycker
Nej, en lekplats är väl till att leka på?
Nej och vi brukar ränna runt på olika lekplatser för att barnen ska få lite variation.
Tycker det är kul med mycket barn i parken! Spelar ingen roll var de bor =).
Verkligen inte, varför skulle vi? Tvärtom blir det ju roligare för mina barn om det är andra barn som leker där samtidigt.