Hjälp mig!!
Jag är en mycket förvirrad 24-åring tjej just nu.
Jag har för första gången erkänt för mig själv att jag attraheras SÅ mycket mer av tjejer än jag gör av killar. Har nog på något vis förträngt det i många år.
Men tänker jag tillbaka så minns jag i mellanstadiet hur kär jag var i en tjej i klassen. Kunde inte sluta tänka på henne.
Sen i högstadiet var jag så grymt attraherad av en tjejkompis.
Jag minns hur jag låg och bara tittade på henne när vi sov över hos varandra!
Sen har tiden gått, jag har knappt varit singel sen dess. Då tillsammans med endast killar.
Hade en tjejkompis under gymnasiet som jag ALLTID strulade med på fester och ute.. Grym på att hångla! Erkände det aldrig, men jag var verkligen kär, längtade alltid till nästa fest ;)
Sen var det en händelse för 4 år sedan då jag strulade med en tjej på fest, och det slutade med sex på toaletten..
Runt den perioden träffade jag den nuvarande relationen, en man. Vi har ett barn tillsammans och ett till påväg.
DOCK separerade vi för ett år sedan ganska precis och bestämde oss för att försöka som en familj och par igen för ett par månader sen. Denna graviditet är helt oplanerad och kom som en chock, men även stor glädje!
MEN under den här tiden som man varit "singel" så har jag träffat två killar.. Kände attraktion, men så fort kläderna åkte av så försvann det. Jag är inte sexuellt attraherad av killar alls!
Nu är jag bara så förvirrad och rädd. För jag känner att jag inte känner någon attraktion av min pojkvän, men ändå på något vis vill jag leva med honom?
Jag har sex med honom, men ärligt talat är jag inte ens kåt!
Jag har sex för att jag hoppas på att jag någon gång känner "wow" så skönt.
Idag när jag var på affärn och handlade såg jag ett lesbiskt/bisexuellt par handla tillsammans. Jag log för mig själv, det var sååå gulligt!
Och jag är såååå avundsjuk!
Att hitta en tjej själv har jag insett är extremt svårt i en liten ort i norr..
Sökt på nätet, men hur hittar NI alla tjejer??
Borde jag egentligen avsluta detta förhållande? Eller ska man ha noll attraktion? Kanske är jag bara förvirrad av allt!?
Ingen som är i samma sits eller har några idéer om detta?!
Hjälp mig!! Längtar efter lyckan...