Audi A4 (kombi)????
Någon som har erfarenhet av en sån bil??
Sambon vill köpa en sån nu när vi sk få vår första och jag tycker att den känns för liten i bagaget..
Nån som har nå´t att säga om den
Bu och Bä uppskattas.. Tack!!
Någon som har erfarenhet av en sån bil??
Sambon vill köpa en sån nu när vi sk få vår första och jag tycker att den känns för liten i bagaget..
Nån som har nå´t att säga om den
Bu och Bä uppskattas.. Tack!!
En kombi? Dem är väl inte små i bagaget? Går det att få mer plats änn så?
Vi har en och den har varit toppen för oss så länge man är två. Den är dock liten för att vara en kombi men stor för att vara en mindre bil ... ja, du fattar! Jag har dock hört att bagageutrymmet skall vara lika stort som i A6:an, men vet inte om det stämmer. Tydligen är det rymden i baksätet som är mindre i A4:an.
Vi har provat få in våran nyinköpta Brio Kombi och där bak och det är inga problem.
Annars stortrivs vi med våran, har inte haft några problem alls med den. Vi har disskuterat lite också om att köpa en ny och större nu när vi blir tre men tror att den funkar ett tag till.
Har iofs bara haft en liten Golf innan så jag har inte mycket att jämföra med!
Lycka till!
/Sanna
Vi hade en sån ett tag, men hann aldrig prova med barnvagn, men nog tyckte jag det va bra bagageutrymme!
Vi har också en Audi A4 och den har varit helt perfekt för oss tre. Inga problem att få in en barnvagn. vi har en Tuetonia duo och det har gått jättebra. Nu väntar vi vårt andra barn och vi har inte tänkt byta bil än. Men det kanske blir trängre nu med två barnbilstolar. Vi får väl se :) .
Mmm vad bra det låter, då kanske jag kan gå med på den då...
Det enda ja tänker på är om det är en hög kant så man måste lyfta i och ur vagnen hela tiden..
Men man kan ju inte få allt??
Nej bagage är inte det största som finns. Men en bil är så mycket mer än en bagage. Audi brukar få bra kretik för sin kvalitékänsla. Men man ska inte lura sej på det och tro att bilen är imun mot problem. Snarare tvärt om. Har läst om flera som är besvikna på just kvalitén. Jag har en Audi A4 -02 med 1,8T motorn, som jag köpte begagnad för ca 1,5 år sedan. I stort har den fungerat bra. Jag har haft två fel. Det ena var med vindrutespolaren som åt säkringar, men det slutare lika hastigt som det kom. Sedan en dag gick den som en påse nötter. Men den kom igång efter några minuter. Lämnade dock in den på verkstad, som tog den på en gång (var på semester). Dom bytte lite delar. Detta behövde jag inte betala för, fast garantin är slut. Mycker bra av Audi verkstaden tycker jag. Jag kan helt klart rekomendera en audi.
Du kan surfa in på www.nordicaudi.com och läsa hur mycket som helst.
/Jimmy
Jag skulle inte våga A4, vi hade en sedan förvisso.... men vilket jävla skitexemplar vi lyckades ut för. Och varje gång den lämnats på verkstad hade den fler fel då den kom tillbaka.... dyr som fan att serva.... nu har vi v40 tror vi ägde A4:an i 4 månader bara innan vi insåg att vi inte skulle ha tysk skit!
Vi har köpt en 94:ans audi 100 och är jättenöjda med den och vi ser inga problem med att få in både barnvagn och hund i bagaget, det man bör tänka på när man köper en begagnad audi är att framvagnarna kan vara lite dåliga och det kan ju bli rätt dyrt ca 4000 kr i endast material så lyssna noga så att det inte knirrar/klonkar därifrån. Ett litet tipps från min man som är bilmekaniker
tack, det låter bra, alla tips är uppskattade!!
Min knorr går in i bagaget på en rs4 iaf... fast man måste ta bort hjulen... den går även in i vår a4 sedan med lite knöl...