• Anonym

Gyn i Lund

Jag skulle kunna vara gravid i v 6 just nu, men det kan vara så att jag har fått mf. Förra gången jag fick mf blödde det flera dagar och inte bara på morgonen. Denna gången har jag blött tre morgnar, inte speciellt mycket, men man blir ju orolig. Jag känner inte att jag behöver åka in akut och sätta mig på kk, som jag gjorde förra mf, men tänk om det är ett ma? Hur får man då reda på det?

Jag skulle också vilja veta hur man kan få en tid hos en gynekolog i Lund eftersom inte min bm kan berätta det för mig. Skulle vilja ha en som man kan boka tid hos (kan ju inte göra det på kk...).

Tack på förhand

• Svar på tråden Gyn i Lund
  • Minifer

Capio Citikliniken har gyn såvitt jag vet, kolla med dem! :) Lycka till

• Kinya

Gyn-akuten i Lund har öppen mottagning måndag, tisdag och torsdag kl 07.30-08.00 för gravida innan v12 som blöder. De tog väl hand om mig när jag började blöda i v10.

• Anonym

Jag var på gyn i lund, pga blödningar idag ,är i tidigt graviditeten, men de sa att det var för tidigt att unna se ngt så jag skule komma tillbaka om en vecka. Tiderna är tis och Tors 7.30-08.00.

• Mieria

Inboxa mig så ska du få världens bästa tips och ett telefonnummer t ill en änglagyn :)

• Anonym

Sassa: är det gynakuten på kk du pratar om?

• Kinya

Ja. Ring dem och fråga mer om deras öppna mottagning om du undrar något.

Svar på tråden Gyn i Lund