• Zana1

Svettas i hårbotten och kan inte färga håret

På grund att jag svettas hemsk så mycket på nätterna släpper håret färgen o då är kudden färgad,min nattline,vad ska jag göraa snälla hjälpa mig fast jag tror inte att det går bota.

• Svar på tråden Svettas i hårbotten och kan inte färga håret
  • Tecken

Fråga: Är det hårfärg eller toning?

• Themis

Hm, jag vet att man kan ta läkemedel, ta bort svettkörtlar eller skära av vissa nervbanor om man har extremt besvärlig handsvett, men hårbotten vet jag inget om.

En läkare kan säkert berätta för dig vad man eventuellt kan göra om du har så starka svettningar så det bedöms som ett medicinskt problem.

• MammasÄlsklingar

Så blir det för mig med

• Zana1

Jag ska berätta fast det är löjlig att jag flera gånger sovit med en nylon påse på huvudet ( fast jag vet det är fel håret andas inte då) för det är verkligen besvärligt när man vaknar o påslakanen färgad på kanterna,kudde, så man måste tvätta de nästan varje dag.

• MammasÄlsklingar
    Zana1 skrev 2009-04-09 15:33:46 följande:
    Jag ska berätta fast det är löjlig att jag flera gånger sovit med en nylon påse på huvudet ( fast jag vet det är fel håret andas inte då) för det är verkligen besvärligt när man vaknar o påslakanen färgad på kanterna,kudde, så man måste tvätta de nästan varje dag.
    jo men det e nog rätt vanligt.. jag svettas också så att det blir färg på kudden o jag har eller ja färgar håret svart .. inte så kul men vad gör man :-S
  • Grannen

Om man svettas så mkt så bör man kolla upp det, inte normalt.

• MammasÄlsklingar
    Grannen skrev 2009-04-09 16:16:25 följande:
    Om man svettas så mkt så bör man kolla upp det, inte normalt.
    Men att man svettas så att hårfärgen lossnar e hur vanligt som helst.. känner jätte många som vart me om samma
Svar på tråden Svettas i hårbotten och kan inte färga håret