• Anonym (slarvmaja)

Doxyferm och alkohol?

Vet att man inte ska ta Doxyferm tillsammans med alkhol för att det förtar effekten tillfälligt. Men tänkte höra om någon ändå testat och hur det gick?

• Svar på tråden Doxyferm och alkohol?
  • Mrs Winter

Testade inte när jag åt Penicillinet Doxyferm.

• styggingen

Det är nog väldigt olika. Passa dig jävligt noga om du är ute i solen däremot. Med doxyferm i dig så bränner du dig extremt lätt.

krya på dig/E

• Anonym (slarvmaja)
    styggingen skrev 2009-04-09 22:13:29 följande:
    Det är nog väldigt olika. Passa dig jävligt noga om du är ute i solen däremot. Med doxyferm i dig så bränner du dig extremt lätt. krya på dig/E
    Är ute i jobbet i snitt 3h/dag + på fritiden och det har gått bra hittils i solen Men håller mig borta från solariet. Är på dag 5 imorgon och det planerade alkoholintaget skulle alltså ske på dag 6. Inga mängder....men några glas...hmm...
  • styggingen

Det aktiva i doxyferm omsätts väldigt långsamt i kroppen. Du tar nog bara en tablett om dagen misstänker jag. Lite alkohol gör säkert ingen jätteskada.

• Anonym (slarvmaja)
    styggingen skrev 2009-04-09 22:22:17 följande:
    Det aktiva i doxyferm omsätts väldigt långsamt i kroppen. Du tar nog bara en tablett om dagen misstänker jag. Lite alkohol gör säkert ingen jätteskada.
    Ja en niodagarskur. Tog två tabletter första dagen och sen 1tablett/dag i 8dagar. Tar mig nog några glas vin Lagomt.
Svar på tråden Doxyferm och alkohol?