Han kan inte prata!!!!! Jag blir galen!
Alltså jag blir galen! Den här mannen kan inte kommunicera alls överhuvudtaget!!
Jag trodde jag var övertydlig, hur många kommunikationsböcker har man inte läst! Men han hör något helt annat! Och missar hela poängen! Ovanpå detta tolkar han in och om det jag säger och fattar sina egna slutsatser! Han svarar inte på tilltal eller frågor. Han "har inget att säga". Han tycker det mesta är "underförstått". VA?! Är det därför jag måste ställa frågan?? Herregud...
SEN när jag blir irriterad avbryter han bara kommunikationen genom att försvinna....in i rummet och sova....eller om vi pratar i tel, säga att han ej orkar prata om det mer....eller bara slukar sms:a.....
Han har enormt svårt att uttrycka sina känslor i ord; jag är väldigt känslosam och verbal och han är mera logisk och tystlåten. Väldigt jobbigt!!
Jag har föreslagit att vi ska gå en kommunikationskurs ihop, men tror ni han går med på det??? Åååå, nej det är ju "inget fel på han"....han är ju "frisk" och behöver ingen hjälp, tycker han!! Han klarar detta själv!
Frågan är bara om jag klarar det??? För jag håller på att bli galen av att han är som en mussla och så jävla svårpratad!!!???
Är jag ensam om detta???
Hur F*N får man detta att funka???? När han inte går med på ens en kurs....??
Hur gör ni andra, fler här med detta problem????
Jag blir sååååååå frustrerad.....