• minignagarn

CANDY tvättmaskin nån????? Snabbt svar tack!!

Har en Candy Aquamatic 1000 tävttmaskin och ska tvätta delar till barnvagnen som skall säljas i "handtvätts"-programmet som ska finnas. Vilken symbol på "ratten" ska den stå på? Hur många grader?
    ..har tapat bort bruksanv.

• Svar på tråden CANDY tvättmaskin nån????? Snabbt svar tack!!
  • sommar2001

Jo då, en toppmatad pärla. På min är symbolen för handtvätt en hand. Hittade en bild på din maskin men det syns dåligt. Jobbar imorgon så jag kan kolla i bruksen tillhörande din maskin då om jag kommer ihåg.

• minignagarn
    sommar2001 skrev 2009-04-11 17:05:51 följande:
    Jo då, en toppmatad pärla. På min är symbolen för handtvätt en hand. Hittade en bild på din maskin men det syns dåligt. Jobbar imorgon så jag kan kolla i bruksen tillhörande din maskin då om jag kommer ihåg.
    Åhh, du anar inte vad du gör mig glad nu!!!
    Tack snälla!!!
    Du kan höra av dig via denna tråd, eller mail nina_klinga@yahoo.se om du hellre vill!! Tack snälla!!!! :)
  • sommar2001

Hej, jag är ju hopplös som få... Har glömt att kolla, men har mailat en påminnelse till jobbet nu så imorgon kan jag inte glömma det.

Kanske tom hittar en översikt som jag kan skanna in och skicka.
    Har du ingen handsymbol på vredet?

• mowglina

Får jag stjäla tråden och fråga: Vart köper man märket CANDY??
    Jag har nämligen en köksfläkt här hemma av det märket och aldrig hört talas om det...

• sommar2001
    mowglina skrev 2009-04-12 21:45:05 följande:
    Får jag stjäla tråden och fråga: Vart köper man märket CANDY??Jag har nämligen en köksfläkt här hemma av det märket och aldrig hört talas om det...
    Det finns lite överallt, har lite "udda" produkter till bra priser. Helt ok kvalitet.
    Inget märke som de flesta hört talas om, Hoover är "syskon"-märke och är mer välkännt pga deras dammsugare.
  • minignagarn
    sommar2001 skrev 2009-04-12 16:48:59 följande:
    Hej, jag är ju hopplös som få... Har glömt att kolla, men har mailat en påminnelse till jobbet nu så imorgon kan jag inte glömma det.Kanske tom hittar en översikt som jag kan skanna in och skicka.Har du ingen handsymbol på vredet?
    Vi hittade precis brochyren över tvättsymboler!! Den hade fastnat i kökslådan.
    Program 10 va det
    Tack snälla för besväret än en gång!!
  • sommar2001

Typiskt, bara för att jag kom ihåg det.. =)
    Såg att det finns en fusklapp vid tvättmedelsfacket, dra bara ut det högra hörnet så står det vad alla symboler betyder.. Till nästa gång =)

• minignagarn
    sommar2001 skrev 2009-04-13 18:26:21 följande:
    Typiskt, bara för att jag kom ihåg det.. =)Såg att det finns en fusklapp vid tvättmedelsfacket, dra bara ut det högra hörnet så står det vad alla symboler betyder.. Till nästa gång =)
    Ja, så typiskt :)
    Nej, det gör inte det på vår maksin, för vi fick köpa ett visningsex nämligen :(
    Men nu har jag brochyren, den har jag ställt på ett säkert ställe denna gång så inte dottern kan "gömma" den i lådorna :)
Svar på tråden CANDY tvättmaskin nån????? Snabbt svar tack!!