• ior1979

Roliga skämt om din kropp, typ...

Har ni med lite självdistans något roligt att skämta om er kropp. Min man tycker att jag har väldigt stora storstår......... och det stämmer nog. De är typ dubbelt så stora som hans. Men guuuuu så stadigt jag står på jorden

igår kom vi fram till att jag skulle kunna motivlackera naglarna med kinesiska muren - i naturlig storlek lite roligt var det allt, för jag har nog inte sett någon med lika stora stortår..............

Någon annan som har någe roligt att bjuda på???

• Svar på tråden Roliga skämt om din kropp, typ...
  • Morbid angel

Tycker min näsa ser ut som ett miniollon,nästippen har som en liten grop eller hur jag ska förklara det

• ior1979

Men det gör ju han Owen skådisens näsa också, och han är ju skitsnygg

• Morbid angel
    ior1979 skrev 2009-04-11 11:29:57 följande:
    Men det gör ju han Owen skådisens näsa också, och han är ju skitsnygg

Jodå,jag ser allt det charmiga med att ha ett miniollon i ansiktet
  • TyskMamma

jag brukar säga "De som inte har fötter behöver inga skor, så vad ska jag med bh till?!"
    Folk som jag har träffat på brukar bli jätteförvånade och säga "men guuud vad du är grov i mun!"

• Tidvis

Jag har stor mage, smala ben. Så min älskade syster säger att sätt en vindruva på två tandpetare så har ni en avbild (Nu efter graviditeten snackar vi nog äpple på tandpetarna )

• Morbid angel
    TyskMamma skrev 2009-04-11 11:33:34 följande:
    jag brukar säga "De som inte har fötter behöver inga skor, så vad ska jag med bh till?!" Folk som jag har träffat på brukar bli jätteförvånade och säga "men guuud vad du är grov i mun!"
    Tycker de det är att vara grov i mun ?
  • TyskMamma

ja tyvärr
    de är ganska pryda av sig skulle jag gissa på

• Pallas

Mina pektår ser ut som hattifnattar. Alla skrattar åt dem. Min äldste son har exakta kopior.

• M86

Mina stortår ser ut som färskpotatisar små och runda som dem är, och lite lortiga under sommaren.

• ljuvliga

Min mamma sa en gång att min näsa såg ut som en hoppbacke i profil nästippen pekar lite uppåt eller hur man ska förklara

• fjonkan

Min sambo kallar sitt födelsemärke i huvudet för sin extra-hjärna....inte för att han verkar smartare för den sakens skull,ha ha.

• Lolalee

jag brukar skämta om att bh för mig e ett måste..annars slår tuttarna i golvet o väcker grannarna
    sen min bästa vän sa vid något tillfälle att hon jämför sina bröst med blöta lovikavantar med sand i!! shit,har nog aldrig skrattat så mkt som då

Svar på tråden Roliga skämt om din kropp, typ...