• Lithe

Vin Diesel

Är det bara jag som är sjukt förälskad i denna vackra man!?
    Jag vet, han är usel skådespelare och hans filmer är kassa, men denna kropp och röst...!!
    Ahhh!

• Svar på tråden Vin Diesel
  • Lithe

Vad skönt att höra...
    Mannen funderar på att trycka steroider och träna för att se ut som honom, haha. (väldigt mycket på skämt!, hoppa nu inte på mig eller mannen)

• Mopsan

Men gud vad skriver du? vart bor ni? namn o adress tack. Måste skicka en anonym soc anmälan nu.....

• Mopsan

hahaha sorry. Men vilken bra relation du måste ha med din man. Jag försökt övertala min i evigheter utan resultat. har slutat med att jag tvingas noppa håret när han sover för att få fram en flint och steroider smygs ner i maten så om ca 2år har ja min egen diesel

• Lithe
    Mopsan skrev 2009-04-11 15:50:07 följande:
    hahaha sorry. Men vilken bra relation du måste ha med din man. Jag försökt övertala min i evigheter utan resultat. har slutat med att jag tvingas noppa håret när han sover för att få fram en flint och steroider smygs ner i maten så om ca 2år har ja min egen diesel
    Hahaha! vilken bra idé!!!
    Det fina i denna kråksång är ju att min man äger ett gym, skicka ner din man så kan de träna tillsammans, medan vi sitter hemma med ett glas vin och tittar på Vin Diesel filmer. Haha
  • Bam

Njae, Vin är väl inte så snygg. Kurt Russel däremot. {#lang_emotions_tongue_out}

Innan du gräver en grop så bör du ta mått på dig själv.
  • La Lola

Hua, jag tycker han ser ut som en jättebebis! {#lang_emotions_cool}

*mamma till Alma snart 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Lithe

Jag hörde att det skulle komma en film med Sylvester Stallone, Vin Diesel, Arnold Schwarstneger och några mer muskelknuttar.
    Den får man ju inte missa. Även om det är lite farfar varning, hahaha!

• Lithe

La Lola skrev 2009-04-11 19:37:10 följande:

Hua, jag tycker han ser ut som en jättebebis!
    Nej, nej, nej.... du har heeelt fel! ;()
  • Bam
    La Lola skrev 2009-04-11 19:37:10 följande:
    Hua, jag tycker han ser ut som en jättebebis!
    Klockren som alltid.
    Innan du gräver en grop så bör du ta mått på dig själv.
  • La Lola
    Bam skrev 2009-04-11 19:41:26 följande:
    Klockren som alltid.
    *mamma till Alma snart 9 år och Hedda född 13 mars-09*
Svar på tråden Vin Diesel