• siamusen

Hur mycket väger EN dumlekola

Om man ska göra fluff, hur manga kolor blir 180gr?

• Svar på tråden Hur mycket väger EN dumlekola
  • Missimo84
    alltid lika roliga frågor haha
  • siamusen
    Missimo84 skrev 2009-04-11 21:22:36 följande:
    Fast jag vill ju veta för min kära fl-vän ska baka tårta och har ingen våg hemma
  • fuck u fl
    Missimo84 skrev 2009-04-11 21:22:36 följande:
    roligt och roligt.... ser du inte att tråden nästan ligger i känsliga rummet
  • Missimo84
    siamusen skrev 2009-04-11 21:24:27 följande:
    Fast jag vill ju veta för min kära fl-vän ska baka tårta och har ingen våg hemma
    jaha oki, men det står inte på påsen hur mycket den väger så kan man dividera med antal kolor som finns i den? (Eller har du köpt dem i lösvikt, eller ännu värre? frossat hej vilt så du inte vet hur många kolor det var ursprungligen?)
  • Missimo84
    Okänd skrev 2009-04-11 21:25:32 följande:
    roligt och roligt.... ser du inte att tråden nästan ligger i känsliga rummet
    shit oxå! Du får anmäla mitt inlägg... Ytterst opassande
  • fuck u fl
    Missimo84 skrev 2009-04-11 21:27:41 följande:
    jaha oki, men det står inte på påsen hur mycket den väger så kan man dividera med antal kolor som finns i den? (Eller har du köpt dem i lösvikt, eller ännu värre? frossat hej vilt så du inte vet hur många kolor det var ursprungligen?)
    lösvikt ....
  • Missimo84
    Okänd skrev 2009-04-11 21:28:25 följande:
    lösvikt ....
    haha oki, men borde inte en dumle typ väga 8 gram? Kanske? Så att i en påse med 200 gr så är det typ 25 st? kanske eller inte? Låter det rimligt?
  • Snooze

Har för mej (är faktiskt ganska säker....) att jag brukar använda 18 st när jag fluffar till dumlen...

Svar på tråden Hur mycket väger EN dumlekola