• Anonym (sugen)

Tips på sexlekar?

Skulle vilja ha tips på sexlekar av det perversare slaget. Vi älskar rollspel, så något spännande tips vore ju kul!

Exempel på sånt vi gillar är;
    ageplay
    pappa/dotter
    yngre tjej tar en äldre killes oskuld
    äldre kille tar en yngre tjejs oskuld

vi gillar bdsm också, så även tips där uppskattas.

Allt som är lite "udda" som vi kan testa på ikväll uppskattas! ;)

• Svar på tråden Tips på sexlekar?
  • Anonym (sugen)

puffar puffar

• Anonym (sugen)

ingen?

• Anonym (sugen)

puffar igen..

• Anonym (sugen)

puffar lite till

• honkie

jag gillar att köra "förhöret på Lindex".
    bruden har åkt dit för snatteri, hon har tagit ett par smååå sexiga trosor. in kommer föreståndaren och ställer henne mot väggen. kan sluta hur som helst!

• Anonym (WOOT)

Pappa dotter?

Ja alla tänder på olika saker.
    Varför inte köra på Husse och hans hund med?

• Finis

Anonym (WOOT) skrev 2009-04-12 15:42:01 följande:

Pappa dotter? Ja alla tänder på olika saker. Varför inte köra på Husse och hans hund med?
    Så länge det bara är på låtsas så kvittar det väl? Tanken tänder verkligen inte mig heller, men en fantasi är bara en fantasi. Antagligen det förbjudna som tänder TS.
  • Anonym (WOOT)

Sant sant.
    Dom får göra vad dom vill. Dom båda vuxna och vet vad dom gör. Och ingen skadas.

Det jag menar vad är det upphetsande med att rollspela en dotter som har sex med sin pappa? (Jag dömer ingen bara väldigt undrande).

• Anonym (sugen)

Anonym (WOOT) skrev 2009-04-12 16:59:55 följande:

Sant sant.Dom får göra vad dom vill. Dom båda vuxna och vet vad dom gör. Och ingen skadas.Det jag menar vad är det upphetsande med att rollspela en dotter som har sex med sin pappa? (Jag dömer ingen bara väldigt undrande).
    Det faktum att det är tabu och fel.
    Det är samma upphetsning som när vi leker lärare/elev
    mästare/slav osv,

en är undergiven och den andra är i maktposition.

Det har inte så mycket med själva grejen att det är far och dotter att göra, utan med själva maktbalansen i förhållandet.
  • honkie

varför tänder vissa på sexiga underkläder och andra på tatueringar?

Anonym (WOOT) skrev 2009-04-12 16:59:55 följande:

Sant sant.Dom får göra vad dom vill. Dom båda vuxna och vet vad dom gör. Och ingen skadas.Det jag menar vad är det upphetsande med att rollspela en dotter som har sex med sin pappa? (Jag dömer ingen bara väldigt undrande).
  • Anonym (WOOT)
    honkie skrev 2009-04-12 17:11:48 följande:
    varför tänder vissa på sexiga underkläder och andra på tatueringar? Anonym (WOOT) skrev 2009-04-12 16:59:55 följande:
    Rollspel i sig kan jag förstå.

Men det jag menar är just Pappa Dotter benämningen.
    Att det är maktbalans och olika roller förstår jag.
    Men finns inte samma känsla/stämmning i nått annat? Eller tillför dom rollerna något extra?
  • KalleKn

Anonym (WOOT) skrev 2009-04-12 17:30:18 följande:

Rollspel i sig kan jag förstå.Men det jag menar är just Pappa Dotter benämningen.Att det är maktbalans och olika roller förstår jag.Men finns inte samma känsla/stämmning i nått annat? Eller tillför dom rollerna något extra?
    Det är väl rätt självklart att dom rollerna tillför något extra, så mycket mer förbjudet hittar du inte.
Svar på tråden Tips på sexlekar?