• elegi

Campingtråden kastar sig ut i vårvädret mot sommaren

Campingtråden längtar till våren

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-23 14:21
    *Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
  • Svar på tråden Campingtråden kastar sig ut i vårvädret mot sommaren
  • tjenixen

då har jag med hittat hit. Ska ev ut och städa ur vagnen nu och byta ut porslin, bädda osv. Ska se vad vi ska sätta för "stil" på vagnen med textilier och så. Är sugen på att göra om lite. Någon som inspirerade bilder av sina vagnar att visa? Vad har ni för taklampor? Vill byta ut våra gräsliga plafonder som sitter nu. Vill ha lite nytt som överkast, myskuddar mm med och är lite inne på marint eller new england men vet inte riktigt. Så jag letar inspiration hos andra så ni får gärna visa era fina interiörbilder:)

• mammakölhed

Hoppar in här och frågar er som har campat mycket. Vet ni nån mysig camping där man kan tillbringa midsommar? Vi bor i Östergötland och vill inte åka allt för långt.

• tjenixen
    mammakölhed skrev 2009-04-12 09:35:56 följande:
    Hoppar in här och frågar er som har campat mycket. Vet ni nån mysig camping där man kan tillbringa midsommar? Vi bor i Östergötland och vill inte åka allt för långt.
    Åhå, vi bor med i Östergötland - trevligt:)
    Vi återkommer ofta till Lysingsbadet i Västervik. Barnen stortrivs där och vi med. Arkösund är trevligt enligt bekanta. Vi har inte campat så mycket "hemikring" faktiskt så jag är nog lite dålig på de i närheten. Bor du i öster eller väster och hur långt bort är ni villiga att åka?
  • Einstein
    mammakölhed skrev 2009-04-12 09:35:56 följande:
    Vadstena har en väldigt mysig camping, speciellt om man får en plats i den övre delen av campingen nära vattnet. Vi bodde där en natt i somras med endast en rad husvagnar mellan oss och vattnet. Det var helt underbart och vi var så lagom irriterade över att vi var tvungna att åka hem med vår hyrda vagn. Enda nackdelen med just vår plats var att den var utan el, men jag tror att det fanns elplatser i den delen med. Trots att vi bor i Värmland, så skulle vi kunna tänka oss att åka dit om/när det blir fint väder helt spontant. Ja vi skulle ringa först och kolla om de har någon av de rätta platserna kvar först.
  • Einstein
    Einstein skrev 2009-04-12 10:03:41 följande:
    Vadstena har en väldigt mysig camping, speciellt om man får en plats i den övre delen av campingen nära vattnet. Vi bodde där en natt i somras med endast en rad husvagnar mellan oss och vattnet. Det var helt underbart och vi var så lagom irriterade över att vi var tvungna att åka hem med vår hyrda vagn. Enda nackdelen med just vår plats var att den var utan el, men jag tror att det fanns elplatser i den delen med. Trots att vi bor i Värmland, så skulle vi kunna tänka oss att åka dit om/när det blir fint väder helt spontant. Ja vi skulle ringa först och kolla om de har någon av de rätta platserna kvar först.
    www.vadstenacamping.se/default.asp
  • LillaLinan
    Einstein skrev 2009-04-12 10:03:41 följande:
    Vi ska åka till Vadstena i sommar Ska stanna till där på vägen mot Västervik
  • Einstein
    LillaLinan skrev 2009-04-12 10:36:31 följande:
    Vi ska åka till Vadstena i sommar Ska stanna till där på vägen mot Västervik
    Har ni bott där tidigare?
Svar på tråden Campingtråden kastar sig ut i vårvädret mot sommaren