• sjöbris

Ljus/mörk urin=kön?

Hej! Jag undrar om det finns någon mer som har tänkt på samma sak som mig,att om urinen är ljus så väntar man en pojke och om urinen är mörk så väntar man en flicka.
    För när jag fick min dotter så var det välldigt mörkt o med sonen så var det verkligen ljusgult. Man kanske kan relatera till vad det blir för kön iom färgen på urinen..

Hur har eran färg på urinet varit när ni var/varit gravid?
    Nu denna gången är det mörkt o jag tror det blir en flicka,kul sen o se om det blir en flicka då kanske detta med färgen har betydelse :)

• Svar på tråden Ljus/mörk urin=kön?
  • JA77

Det finns absolut ingen sammankoppling.

• spacebeare

mörk betyder att du får i dig för dåligt med vätska

• Jesster

Haha! Förlåt men det är så roligt med alla som letar tecken på kön och kommer på de mest underliga kopplingar.

Det finns inget sätt att fastställa könet genom att se till kroppen. Bara ett UL, blodprov, MKP eller FVP kan fastställa könet.

Man kan inte se det på magen, genom sitt urin, genom hormonränder, genom hjärtljud eller allt annat. Det är bara skrock.

Den som söker han finner - www.google.se
  • tessa84

jag tror nog heller inte på allt som sågs, em tycker ändå de e kul när man hör....

fast jag har hört tvärt om. Mörk=pojk och ljus=flicka...

♥ Mathilda 070727 ♥ Melvin 090217 ♥ www.tessa84.blogg.se
  • madeleinesophie

hehe..då har jag både och då:P för ibland är det ljust å ibland mörk:P Men enligt UL är det en flicka=)

• mamma20sthlm

Konstigt för min urin är väldigt mörk och jag väntar en kille

Svar på tråden Ljus/mörk urin=kön?