• Dino78

Låt från filmen Patrik 1,5

Såg filmen för någon vecka sen och det var en låt i den som jag gillar. men nu kommer jag ju inte ihåg vad den heter eller vem som sjunger. Jag har den förmodligen någonstans på skiva men eftersom jag inte vet artisten blir det jobbigt att söka

Det är en countryballad som sjungs av en kvinna. Två gånger är den med i filmen. Dels när Torkel bara sitter och lyssnar och sen när Gustaf spelar den när han ska bjuda på pizza.
    Någon som vet vad den heter?

(Har sökt på internet men inte hittat så inga "googla" tack. Hittar ni det så blir jag glad men jag har kollat runt utan resultat )

DIF i själ och hjärta dino78.blogspot.com/ Djurgårn tills jag dör
  • Svar på tråden Låt från filmen Patrik 1,5
  • A piece of stardust

gah.. såg den nyss jag med.. men kommer inte ihåg låtarna.. minns du någon textrad från låten?

• Dino78

Nej, inte exakt...men kontentan av texten är ett par som tappat gnistan typ. Det var nåt med "we used to roll aorund in bed and now we don't"
    Ja, fast inte så då...

Jag kollade artist och titel när jag såg filmen men inte skrev jag upp det förstås...mitt minne är ungefär lika kort som paris Hiltons förhållanden....

• A piece of stardust

Kom ju på att jag har filmen hemma Kollade igenom den nu. Tanya Tucker - love me like you used to, kan det vara den?

• A piece of stardust

Haha too late, men då hade jag rätt ^^

• Dino78
    A piece of stardust skrev 2009-04-12 01:06:41 följande:
    Kom ju på att jag har filmen hemma Kollade igenom den nu. Tanya Tucker - love me like you used to, kan det vara den?

Japp det är den! Däremot hade Snusfia hittat titeln åt mig.

Gulledej som kollade upp det ¨åt mig iaf!! Tack!

• snusfia
    Dino78 skrev 2009-04-12 01:04:27 följande:
    Japp, Love me like you used to av Tanya Tucker! Kollade på moviemusic.om men där fanns den inte med...att jag inte tänkte på imdb!! Tusen tack!! Har den med på skiva och lyssnar på den nu, återigen, tack!!
    Like it or lump it!!!
  • snyggastt94

asså allvarligt - hur kan ni se på BÖGFILMER?!

• snusfia
    snyggastt94 skrev 2009-04-13 20:19:50 följande:
    hur kan vi?
    jo, vi tar ut dvd-skivan ur fodralet och sätter in den i dvdspelaren
    Like it or lump it!!!
  • JeanneDArc
    snyggastt94 skrev 2009-04-13 20:19:50 följande:
    alltså allvarligt, hur kan man ha så låg iq och ändå klara av att använda en dator?
  • viforevigt

nån som vet vad låten heter som dom spelar när dom är på balen i filmen " My best friend´s girl" ????? snälla hjälp mig

Svar på tråden Låt från filmen Patrik 1,5