• karlsson1981

Börja med Pergo.. någon mer? Del 2!

Hej!

Här fortsätter vi våra pergoförsök till en liten bebis!

Här är senast uppdaterade listan, hoppas att jag inte missat någon!

Anna längtar: Pergokur 1, ÄL 12-13/3, BIM 30/3 Fick tyvärr mens den 17/3!!

Barrret: ÄL 10/4 BIM 24/4

Efis: Pergokur 1 enekl dos 20\3- 24\3 BIM 13\4

grodan1972: Pergokur 1, ÄL ca 3-5/4, BIM??

Hoppaspåenliten: Pergokur 2, ÄL ca 13/4, BIM ca28/4

Hoppatossa: Pergokur 1, Äl 8/4? BIM 22/4?

inga76: Pergokur 1 med litet magsjukeförhinder, ev. ÄL ca 23/3, BIM??

Irre85: Pergokur 1, ÄL 31/3 - 1/4 BIM 15/4

Karlsson1981: Pergokur 1, ÄL 3/4 BIM ca 17/4

Kidden: Pergokur 1, enkel dos, ÄL c:a 1/4 BIM c:a 11/4.

Kitte: Pergokur 2dubbeldos, Äl ca13/4 Bim ca 28/4

lillejag87: Pergokur 2, enkeldos, BIM ca 12/4

Längtar85: Pergokur 3. dubbla dosen ÄL 24-25/3 BIM 10/4

Missmarti: Pergokur 3 enkeldos ÄL 225-26/3 Bim 7/4

Smiley: Pergofri månad 1, ÄL 11/4 BIM ca 29/4

Snöig: Pergokur 2 ÄL 14-15/4 BIM 2/5

ThisLife: Pergofri månad 1. ÄL 5/4 , BIM 18/4

Thösen: ÄL ca 10/4, BIM 24/4

ukochana: Pergokur 1, Äl ca 26/2, BIM ca 12/3. Överstimulerad... Mens 18/3.

Här här den första tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m40085979-83.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 17:47
    Ny tråd fr o m 2009-07-03!
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m45286069.html

• Svar på tråden Börja med Pergo.. någon mer? Del 2!
  • irre85

OO jag gjorde också just en ny tråd...ska försöka ta bort den så kör vi på den här..=)

• Längtar81

Bra jobbat tjejer!!
    Men vi får nog ta bort listan från rubriken senare, då den kommer vara out of date.. hehehe...
    Konstigt det kändes imorse när man gick in och tråden inte funkade längre, den har ju blivit en del av ens liv nu!! hm..
    här knapras det på med provera och om en vecka väntas tant röd och sen e jag med i leken igen, åtminstonde en månad till! sen blir det sommarlov från allt.
    kram så länge

• Smiley

Ok, då är det denna som gäller!
    Längtar81: Så ni tar ett uppehåll över sommaren alltså. Inga tabletter eller nåt? Skönt att slippa tänka på det egentligen.

En sak jag funderar över idag:
    Idag är det dag 16 efter mensens första dag (har äl nu och fertila dagar) och efter sex i morse fick jag någon typ av blödning. Tänkte att det kan ju inte vara mens, är ju två veckor tills dess. Har någon annan varit med om samma sak? Det var blod utblandat med sperma. Blev lite orolig, men hoppas inte att det är något allvarligt. Det håller i sig fortfarande (kl är nu 13:35) och det är lite ljusare än vanligt och inte "rent blod"
    Tips någon?

• Längtar81

Smiley: ja vi har bestämmt oss för att om denna månad inte "tar sig" så tar vi ett uppehåll i minst 2 månader, kanske mer! Jag behöver det, behöver tänka på ngt annat än tabletter, ägglossningar, mens, pluss, negativt, flytningar etc.. ja du fattar!

Konstigt med blödningen.. kan det inte vara så att han kom åt ngt bara? el att du har lite sköra slemhinnor just nu?
    Jag fick sk kontaktblödning ett antal ggr förra året som jag till slut sökte gyn för, det visade sig att jag hade cellförändrinar som jag fick operera bort.
    Det behöver INTE vara det, men så var det för mig! Man kan få småblödning efter samlag om man varit lite torr el så..

• Elin o Simons mamma

Hej!

Dags för en  ny tråd allaredan, vad tiden går fort...

Här har mensen dykt upp som en klocka, ska börja med dubbeldos Pergo imorgon

Kram från ett kyligt Bohuslän...

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • irre85

Hallå...sitter som på nålar o väntar tills lördag då jag har BIM. Har sjukt ont i bröstvårtorna och även börjar de ömma i brösten. Men brösten just kan nog vara inbillning..=) Gud vilken fin påsk de har varit..hoppas alla ätit mycket påskgodis och att ni solat näsan lite..

Ha de bra....o plussa..!!!

• ThisLife

Hej tjejer!

Ja, gud så tiden går fort. Redan en ny tråd. "Del 2-tråden" blir absolut en plus-tråd! Det känner jag på mig!

irre85 - Åh, hoppas hoppas =) Jag har också BIM på lördag, känner dock ingenting. Håller tummarna för dej!

kidden - Vad tråkigt =( Blir det andra kuren för dig nu då? Åt du dubbeldos förra också? (Du har säkert skrivit det förut, men jag är så glömsk =))

smiley - Jag fick också en sån "blödning" efter sex för några månader sedan men det varade bara en dag sen var allt som vanligt igen. Kan nog bli så ibland =)

Nu har jobbat klart min "grisvecka" =) Sååå skönt! Fast man ska väl inte klaga. Jag och min brukare har suttit ute och solat hela helgen så man sitter ju inte instängd direkt =)

Kram på er alla!

• MissMarti

Hej på er! Va bra att nån starta en fortsättning jag har inte vart i närheten av en dator o hade totalt missat att tråden blev för gammal nu....=((

Här kommer de ingen mens heller...imorgon är det en vecka sen BIM...lite ont i brösten men de e allt...va sjutton händer....testa imorse men de va negativt de med...iofs har ja testat med billiga testet in CB men de borde ju inte spela nån roll...

ne nu e de dags o ta tag i skolan igen nu e ledigheten över....

• irre85

Missmarti: har du pratat med din barnmorska. Min sa till mig att jag skulle ringa om jag inte fått mensen på en vecka så skulle dom göra ett nytt VUL. Hoppas verkligen att det är en liten där inne..=) Kram

Svar på tråden Börja med Pergo.. någon mer? Del 2!