Mörk rött blod!?
Känslig ,läs inte!
Igår kväll när jag gick på toaletten så såg jag i bindan att jag hade fått en ganska mörk flytning ,har annars bara haft ljusa flytningar.. torkade mej och till min stora fövåning så var det massor av blod på pappret ,torkade säkert fem-sex ggr innan allting var borta, och ju mer jag torkade mer och mer mörkt vart blodet. Det var alltså riktigt mörk rött. Och när jag tittar ner i toaletten så var vattnet helt blodfärgat.
gick och la mej & imorse har det bara kommit några ganska stora droppar med mörktblod, det luktade även vääldigt illa väldigt konstig lukt.
Är i vecka 12 imorn, (11+0).
Panik!
Jag har aldrig fått missfall förut så jag vet inte hur det ser ut.. Har även haft underligt ont i magen som en svag värk ,eller det har jag haft sen vecka sex från & till fick åka in till sjukhuset när jag var i vecka 5 för jag hade så fruktansvärt ont men allting såg normalt ut så sa dom.
Kan detta vara en början till ett missfall?? ,känns som jag bara går och väntar på att det ska komma mera.
Läste att man kunde få nån blödning runt vecka 12 fast det skulle då inte vara blodfärgat eller rinnande, vilket jag haft eftersom hela toaletten var full i blod.
Snälla någon som har något vettigt att skriva svara gärna fort då!
Tack!