• Zanda

Kille -Hur snabbt svara på sms om intresserad???

Ja, som frågan lyder, hur snabbt svarar du på ett mess om du är intresserad av någon? Svarar du även om det inte är en direkt fråga? Och svarar du snabbare då än med en poalre?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 17:13
    Ingen?

• Svar på tråden Kille -Hur snabbt svara på sms om intresserad???
  • racer x

Nä, då tror ni man är desperat ju . Så nä ingen brådska med å svara på sms oavsett avsändare.

• Frk Svår

Nu är jag ingen kille men min erfarenhet är att det är grymt olika. Jag svarar nästan alltid direkt på sms såvida jag inte jobbar Men alla verkar inte ha mobilen intill sig 24-7 som jag brukar ha, haha. Har träffat killar som svarat direkt oavsett intresse samt killar som antingen inte svarat alls eller väntat flera dagar med att svara och då har de ändå varit intresserade! Så mitt råd är att inte läsa in för mycket i tiden det tar för killen att svara, alla behandlar inte mobiltelefonen som en annan gör

• EEE345

Man svarar på det när man ser det om man har möjligheten, konstigare än så är det inte. Helst direkt. Punkt.

• Frk Svår
    EEE345 skrev 2009-04-13 13:23:26 följande:
    Man svarar på det när man ser det om man har möjligheten, konstigare än så är det inte. Helst direkt. Punkt.
    Långt ifrån alla göra så. Jag gör det men verkligen inte alla...
  • sakoline

Frk Svår skrev 2009-04-17 14:04:36 följande:

Långt ifrån alla göra så. Jag gör det men verkligen inte alla...
    Ibland kanske de inte har möjlighet. En del måste fundera ett tag på vad de ska svara. En del läser, tänker att de ska svara om en stund, och glömmer.
    En sak som tjejer måste lära sig är att - SLUTA TOLKA IN SAKER I ALLT
  • Frk Svår
    sakoline skrev 2009-04-18 01:08:38 följande:
    Ibland kanske de inte har möjlighet. En del måste fundera ett tag på vad de ska svara. En del läser, tänker att de ska svara om en stund, och glömmer.En sak som tjejer måste lära sig är att - SLUTA TOLKA IN SAKER I ALLT
    Haha, du snackar med världsmästaren på att tolka in saker. Men på äldre dagar har jag förstått att killar inte går att förstå sig på så det är ingen idé att tolka in saker
  • Zanda
    sakoline skrev 2009-04-18 01:08:38 följande:
    Ibland kanske de inte har möjlighet. En del måste fundera ett tag på vad de ska svara. En del läser, tänker att de ska svara om en stund, och glömmer.En sak som tjejer måste lära sig är att - SLUTA TOLKA IN SAKER I ALLT
    Men glömmer man verkligen om man är intresserad av nån?
  • Frk Svår
    Zanda skrev 2009-04-19 13:51:06 följande:
    Men glömmer man verkligen om man är intresserad av nån?
    Det där tycker inte jag. Om man verkligen är intresserad av ngn så hör man väl av sig? Men jag har lyckats träffa på avarter som sagt sig vara intresserade och tom mer än bara intresserade och de har då lyckats med konstarten att inte höra av sig på sms på veckor och sedan deklarera sin kärlek. Kan ju vara jag som träffar stolpskott också, haha.
Svar på tråden Kille -Hur snabbt svara på sms om intresserad???