• luzorsus

skara sommarland? stugorna etc

funderar på att fara till skara med barnen i sommar, undrar hur stugorna är där som finns på landet...fräscha? etc. ni somvarit där och bott får gärna berätta

• Svar på tråden skara sommarland? stugorna etc
  • gravida06

puffar..
    okså nyfiken..
    va gick en helg på?

• MUSDOKTOR

Jag har jobbat där en sommar som städare på campingen och efter det jag sett och lärt mig om städning så skulle ja ALDRIG borsta tänderna i campingens allmäna toaletter!!!
    Där använder manen disktrasa till alla toaletter (upp til 15 st + pissoarer) som städarna sedan sköljer ur i de nystädade handfaten!
    jag kan säga att jag var den enda som inte använda dessa perversa disktrasar som tvättas i 60 grader utan jag använde papper som jag sedan slängde efter varje toalett..
    Jag anser att detta är ÄCKLIGT!! Och detta är inte allt som de brister med under städningen.

Annars om jag ska svara på stugfrågan så tycker jag att de är OK. Men för den standarden som finns på campingen så tycker jag att priset är lite väl dyrt, men de beror ju på va man järmför med.

Jag vill ite alls tala illa om skara sommarland, jag tycker de e svinkul där och ungarna älskar det!!!
    Men ska man nu bo där och betala en massa pengar så har man väll som krav (jag har iallafall) att städning osv ska skötas efter regler och paragrafer???

• MUSDOKTOR
    MUSDOKTOR skrev 2009-04-12 23:01:17 följande:
    Jag har jobbat där en sommar som städare på campingen och efter det jag sett och lärt mig om städning så skulle ja ALDRIG borsta tänderna i campingens allmäna toaletter!!!Där använder manen disktrasa till alla toaletter (upp til 15 st + pissoarer) som städarna sedan sköljer ur i de nystädade handfaten!jag kan säga att jag var den enda som inte använda dessa perversa disktrasar som tvättas i 60 grader utan jag använde papper som jag sedan slängde efter varje toalett.. Jag anser att detta är ÄCKLIGT!! Och detta är inte allt som de brister med under städningen. Annars om jag ska svara på stugfrågan så tycker jag att de är OK. Men för den standarden som finns på campingen så tycker jag att priset är lite väl dyrt, men de beror ju på va man järmför med. Jag vill ite alls tala illa om skara sommarland, jag tycker de e svinkul där och ungarna älskar det!!! Men ska man nu bo där och betala en massa pengar så har man väll som krav (jag har iallafall) att städning osv ska skötas efter regler och paragrafer???
    Nej inte borsta tänderna i toaletterna, HANDFATEN ska det naturligtvis stå..
    HAHA
  • Veliga Mamman

Vihar inte hyrt stuga men däremot lägenhet flera år när vi varit där med barnen och det har varit jättebra.

• Majsan70

Vi har hyrt de lite större stugorna. Tror de var ganska nya då? Jättefina var de i vart fall o vi var nöjda.

• luzorsus

så lägenheterna är fräscha då?Vi funderar på att åka men tyvärr har de inga bilder alls på hemsidan på hur boendet ser ut...

• luzorsus

tror verkligen min dotter skulle älska det där, finns det nåt annat bra ställe i landet att åka till med barn( 4,5 år och bebbe)

• Veliga Mamman
    luzorsus skrev 2009-04-13 08:16:00 följande:
    så lägenheterna är fräscha då?Vi funderar på att åka men tyvärr har de inga bilder alls på hemsidan på hur boendet ser ut...
    Jag tyckte lägenheterna var helt ok.
    Det var ett rum med kokvrå, köksbord, bäddsoffa, bord och tv + ett sovrum med en dubbelsäng och en våningsäng.
    Man kan be att få en spjälsäng till lägenheten när man bokar.

http://www.sommarland.se/overnatta_page.php?page=lagenheter
  • luzorsus

tycker det är synd att de inte har bilder på stugor och lägenheter som de flesta ställen faktiskt har. Men de är ju säkert ok men skulle va kul att se dom innan man sätter sig och kör 100 mil

Svar på tråden skara sommarland? stugorna etc