• bernie

Produkter som förstorar läpparna

Vet att det finns produkter, typ läppglans som förstorar läpparna. Någon som har tips på några som fungerar, vad de kostar och var man får tag på dem (över nätet helst)?

• Svar på tråden Produkter som förstorar läpparna
  • Missimo84

Har aldrig testat dem, men något som är gratis och om du nog garanterat har hemma är salt. Dock så ta mycket lypsyle efteråt då det är uttorkande,

• LillaMandarin

Lip plump finns i flera märken... har en i clarins som är värdelös, tycker nog att make up store har den bästa som jag provat iaf. Ligger mellan 200-400 kr

• Celestial

Jag har provat ett par stycken, men jag gillar dem inte något vidare. Visst, läpparna blir lite större, men också knallröda (vilket jag inte vill) och så svider det en del.  Och råkar det hamna någon annanstans än på läpparna kan det lätt förstöra en kväll... eller dag..
    Men det finns säkert folk som gillar dessa lip plumps ändå

• nate

Jag har fan i mig testat allt - inget funkar o funkar de så är de för en timme. jag förstora dem med botox till slut o blev jätte nöjd!! =)

• patti87
    nate skrev 2009-04-14 15:02:33 följande:
    Jag har fan i mig testat allt - inget funkar o funkar de så är de för en timme. jag förstora dem med botox till slut o blev jätte nöjd!! =)
    vad kostar det? *nyfiken*
  • M Y L F
    Celestial skrev 2009-04-14 15:01:13 följande:
    Jag har provat ett par stycken, men jag gillar dem inte något vidare. Visst, läpparna blir lite större, men också knallröda (vilket jag inte vill) och så svider det en del.  Och råkar det hamna någon annanstans än på läpparna kan det lätt förstöra en kväll... eller dag.. Men det finns säkert folk som gillar dessa lip plumps ändå
    Gillar inte heller att läpparna blir knall röda och råkar man komma lite utanför läpparna blir det ju knall rött där också. Jag tror mer på att fylla dom med restylane eller annat bara det är i en spruta som sprutas in i läppen
  • nate
    patti87 skrev 2009-04-14 15:54:08 följande:
    vad kostar det? *nyfiken*
    Det finns halv spruta och en hel, en halv syns knappt om du tar in - de fyller en aning men annars ingen effekt. Jag tog en hel på mina och det blev riktigt fylligt och snyggt.
    En hel kostade 3 000:-
  • M Y L F

Och så gjorde det sjukt ont också? Vet du vad det är för skillnad på restylan och Botox? Har aldrig hört att man fyller med botox nämligen men intressant att få veta.

• nate

M Y L F skrev 2009-04-14 16:23:16 följande:

Och så gjorde det sjukt ont också? Vet du vad det är för skillnad på restylan och Botox? Har aldrig hört att man fyller med botox nämligen men intressant att få veta.
    Restalyne är ett slags Botox, jag har Restalyn Lip för att vara exakt, just Restalyne Lip är de senaste- håller längre.
    Det gjorde vansinnigt ont - MEN dem använder tandläkar bedövning som tur väl är och det hjälper ju !
  • nate

Restalyne Lip håller upp till 6 mån ..

• M Y L F
    nate skrev 2009-04-14 16:30:39 följande:
    M Y L F skrev 2009-04-14 16:23:16 följande: Restalyne är ett slags Botox, jag har Restalyn Lip för att vara exakt, just Restalyne Lip är de senaste- håller längre. Det gjorde vansinnigt ont - MEN dem använder tandläkar bedövning som tur väl är och det hjälper ju !
    Fast botox är ett nerv gift och Restylane är ett naturligt ämne så lika är dom ju inte riktigt. Därav min fråga varför man använde botox i läpparna för det har jag aldrig hört talas om. Men då vet jag att det var restylane du menade.
  • Celestial
    M Y L F skrev 2009-04-14 16:16:17 följande:
    Gillar inte heller att läpparna blir knall röda och råkar man komma lite utanför läpparna blir det ju knall rött där också. Jag tror mer på att fylla dom med restylane eller annat bara det är i en spruta som sprutas in i läppen
    Jag råkade komma åt läpparna med puderborsten precis innan jag skulle ta en sista omgång puder innan taxin kom, fick lip plump lite här och var i ansiktet, det sved rätt länge och var rött och irriterat resten av kvällen. Då kände man sig plötsligt inte så snygg längre...
  • nate

Jaa jooo iofs ! Men nu vet ni iallafall !! =)

• M Y L F
    Celestial skrev 2009-04-14 20:24:01 följande:
    Jag råkade komma åt läpparna med puderborsten precis innan jag skulle ta en sista omgång puder innan taxin kom, fick lip plump lite här och var i ansiktet, det sved rätt länge och var rött och irriterat resten av kvällen. Då kände man sig plötsligt inte så snygg längre...
    Det lät inte så kul. Riktigt så illa har jag inte råkat ut, men man har ju målat lite utanför och då är det ju illrött där. Jag tycker inte att läpparna blev pluttigare bara röda.
Svar på tråden Produkter som förstorar läpparna