Produkter som förstorar läpparna
Vet att det finns produkter, typ läppglans som förstorar läpparna. Någon som har tips på några som fungerar, vad de kostar och var man får tag på dem (över nätet helst)?
Vet att det finns produkter, typ läppglans som förstorar läpparna. Någon som har tips på några som fungerar, vad de kostar och var man får tag på dem (över nätet helst)?
Har aldrig testat dem, men något som är gratis och om du nog garanterat har hemma är salt. Dock så ta mycket lypsyle efteråt då det är uttorkande,
Lip plump finns i flera märken... har en i clarins som är värdelös, tycker nog att make up store har den bästa som jag provat iaf. Ligger mellan 200-400 kr
Jag har provat ett par stycken, men jag gillar dem inte något vidare. Visst, läpparna blir lite större, men också knallröda (vilket jag inte vill) och så svider det en del. Och råkar det hamna någon annanstans än på läpparna kan det lätt förstöra en kväll... eller dag..
Men det finns säkert folk som gillar dessa lip plumps ändå
Jag har fan i mig testat allt - inget funkar o funkar de så är de för en timme. jag förstora dem med botox till slut o blev jätte nöjd!! =)
Och så gjorde det sjukt ont också? Vet du vad det är för skillnad på restylan och Botox? Har aldrig hört att man fyller med botox nämligen men intressant att få veta.
M Y L F skrev 2009-04-14 16:23:16 följande:
hur länge håller det?
Restalyne Lip håller upp till 6 mån ..
Jaa jooo iofs ! Men nu vet ni iallafall !! =)