• Gravid 89

Ni som har en MALM-byrå hemma från Ikea:

Hej! Vi har köpt hem en malm-byrå från Ikea. Nu undrar jag om den är jobbig att bygga ihop? Kan man vara ensam och bygga ihop den utan vidare problem? Jag är väldigt teknisk och skicklig så sett

• Svar på tråden Ni som har en MALM-byrå hemma från Ikea:
  • saraelena

Jag kan säga så här : den väger bly... Den är hur tung som helst, tror att den väger närmare 40 kg så jag skulle inte göra det själv och framförallt inte om du är gravid.

• pucken

det går jättebra att skruva ihop den på egen hand. jag fick upp två stycken själv igår. och det på väldigt begränsad yta och en mage i 8e månaden

• saraelena

Ett litet tillägg bara: den är inte svår att bygga ihop tekniskt sett.

• April Mamma

Vi köpte 3 st för ett tag sedan som sambon smällde upp snabbt.så det fixar du nog.

• Meee

Lätt men SVIN tung att bära in. Så se till att du har någon stark med dig som bär in den :)

• Gravid 89
    Meee skrev 2009-04-14 20:48:06 följande:
    Lätt men SVIN tung att bära in. Så se till att du har någon stark med dig som bär in den :)
    Jag byggde den i samma rum fast den malm-byrån jag byggde var en sådan "dubbel-variant" som istället ser ut som en lång skänk... ni vet =) och så byggde jag även en till malm-byrå med 6 lådor. Och en liten byrå till badrummet det gick förbaskat bra alltså!
  • Gravid 89
    Meee skrev 2009-04-14 20:48:06 följande:
    Jag byggde den i samma rum fast den malm-byrån jag byggde var en sådan "dubbel-variant" som istället ser ut som en lång skänk... ni vet =) och så byggde jag även en till malm-byrå med 6 lådor. Och en liten byrå till badrummet det gick förbaskat bra alltså!
Svar på tråden Ni som har en MALM-byrå hemma från Ikea: