• Clobberella

Ni som haft sex med samma kön...

Ni som har haft sex både med samma kön och det motsatta, föredrar ni något av det?
    Jag tycker man ofta hör att tjejer tycker att tjejsex är så otroligt bra, men jag måste säga att jag med min något begränsade erfarenhet fortfarande gillar killar mer.
    Möjligtvis är vissa tjejer trevligare att hångla med än vissa killar, men de individuella skillnaderna är bra mycket större än skillnaderna mellan könen.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Ni som haft sex med samma kön...
  • Anonym (tjej)

Ja och det var inte skönt.
    Samma kväll så hade jag trekant med henne och hennes pojkvän. Att bli påsatt i musen och slickad samtidigt var skönt men inte bli påsatt i rumpan och smekt och slickad samtidigt. Hon gillade att jag blev påsatt i rumpan men jag tyckte inte att det gav mig så mycket. Mer smärta än det var skönt men utan slick så hade det gjort ännu mer ont. Smek hjälper inte bara pyttelite.

• Clobberella

Fast det verkar ju vara rumpsexet som var problemet där, och inte tjejen...

• Fjärilen72

Jag är väl ganska "neutral" på den punkten. Tycker om både tjejer och killar men vem jag dras till mest varierar efter dagsform.

• Anonym (Biboy)

Gillar nog främst tjejer, men killar är en skön variation.

Killsex är så otroligt annorlunda både rent tekniskt men speciellt den sexualla dynamiken mellan de som har sex. Det ställer alla gamla 'roller' på ända (liksom tjejsex) samt är mer direkt och 'pang på'. Inga kruseduller utan bara muskler och kukar...

• Clobberella

Anonym (Biboy) skrev 2009-04-18 03:35:34 följande:

Gillar nog främst tjejer, men killar är en skön variation. Killsex är så otroligt annorlunda både rent tekniskt men speciellt den sexualla dynamiken mellan de som har sex. Det ställer alla gamla 'roller' på ända (liksom tjejsex) samt är mer direkt och 'pang på'. Inga kruseduller utan bara muskler och kukar...
    Nice
  • Mizca

Jag gillar killar -absolut.
    När jag hade sex med en tjej kände jag mig obekväm och äcklad. Det kändes fel helt enkelt. Men att hångla med tjejer och se tjejer hångla på teve/stan är ju rätt upphetsande och det gäller även när två killar hånglar ;)

www.rodeback.blogg.se

• Anonym (Biboy)
    Clobberella skrev 2009-04-18 07:51:29 följande:
    Nice
    You betcha!!

• Anonym

Attraheras av både killar och tjejer men gillar mest sex med killar.

• toppzen

Attraheras av bägge könen lika mycket. Men föredrar att va med killar.
    Och va med tjej är speciellt på ett annat sätt. Mycket mjukar osv.

• Anonym (Biboy)
    toppzen skrev 2009-04-19 00:27:13 följande:
    Attraheras av bägge könen lika mycket. Men föredrar att va med killar. Och va med tjej är speciellt på ett annat sätt. Mycket mjukar osv.
    Mjukt är för mesar...
Svar på tråden Ni som haft sex med samma kön...