Vad gör ni hela dagarna?
Jag är hemma med min 1 åring 3 dagar i veckan. Nu har hon blivit så stor att hon kräver mer och mer.....vad gör ni när ni är hemma? Man kan ju inte va ute och gå Heeeeeela tiden.....
Jag är hemma med min 1 åring 3 dagar i veckan. Nu har hon blivit så stor att hon kräver mer och mer.....vad gör ni när ni är hemma? Man kan ju inte va ute och gå Heeeeeela tiden.....
när vi inte leker, så är hon alltid med o "hjälper till" vid matlagning till exempel eller är med närjag diskar -står på en stol bredvid o ger mig koppar elr rör om i stekpannan osv
Annars är vi på lekplatsen, elr så läser jag för henne, ibland målar vi elr bygger med lego :)
Sonen leker mest själv faktiskt. Jag får mycket tid framför datorn.
Hittar inte på nåt annat att göra, och sonen trivs bäst med att sitta på golvet med sina leksaker.
Finns 1000 saker å göra hela dagarna. bröta runt med dammsugaren e en klar favvo som funkar här hemma å så blir det rent på köpet. packa ner lite gött å gå på picknick. Museum å lekparker funkar fint oxå. bor i gbg, där betalar man 40 kr för årskort som gäller många museum. åka å hälsa på lite olika vänner e oxå ett alternativ.
Snart kommer hon i "parkåldern" o då är det slut på promenaderna, så njut så länge det varar! Vi har gått på "klapp o klang"/babyrytmik + simmat med båda barnen - det har både de o vi uppskattat mkt. Och från 1½ har vi gått till öppna förskolan.