• soffys

Klassåterträff vem fixar?

Vem e det som fixar med klassåterträffar jag har fått för mig att det är ett företag som skickar ut inbjudnningar o fixar allt eller?? Måste man dra igång det själv? Vem kan man kontakta??

• Svar på tråden Klassåterträff vem fixar?
  • sushi81

Hmm ... Det är nog oftast en driftig tjej/kille från klassen som drar igång hela grejen.

Själv skulle jag aldrig palla leta rätt på adresser, kolla upp och boka ställe osv. Men numera finns ju tex FaceBook, kasta ut en förfrågan bland dom som du har kontakt med från gamla klassen och se om någon är intresserad :)

• SuzR

klasstraffen.se (eller liknande) anordnar sån't och skickar ut inbjudan. alla i min klass från 9:an fick inbjudningar förra året eller 07 kanske det var, utom jag för jag bodde utomlands då. jag ville ändå inte gå.

• Karisma

i umeå är det då ett företag som fixar allt, man betalar bara in för maten och allt sånt. Sen om man vil träffas innan den "riktiga" klassfesten så kan man ringa efter en telefonlista som följer med från företaget som anordnar klassträffen.

Kommer dock inte på vad de heter. Är klassträff från då man gick i 9an.

/K

• soffys

Okej tack föa alla svar om någon har namn på företag som fixar detta e jag nyfiken har bara hittat ett... =/

• Duva

barabamba heter ett,googla på de.

• soffys

Tack de vill inte fixa för oss i våran lilla stad säger det när ja mailar dem =( trist!!!!

• 84Johanna

Jag och 4 kompisar fixade en klasströff för något år sedan. Vi hittade nästan alla på hitta.se sen fick vi ta till om vi visste vad sambon hette eller prata med dom vi fcik fram. Men nu finns fecebook och där finns många.

Vi tog även 150 kr för att komma. och nästan alla kom. Det blev en kanon kväll=)

• soffys

Okej tack =) fick de mat eller dricka för 150.- då eller??

• 84Johanna
    soffys skrev 2009-05-19 15:03:45 följande:
    Okej tack =) fick de mat eller dricka för 150.- då eller??
    vi hade fixat taco buffé coh dricka tog man med själv. Samt att lokalen kostade att hyra
Svar på tråden Klassåterträff vem fixar?