• Laddad

Cliff Barnes Stockholm

Är det någon som har varit på restaurang Cliff Barnes i Stockholm? Är på jakt efter ett ställe i Stockholm där det ska serveras drinkar namnade efter karaktärerna i Dallasserien. Undrar om någon vet om det är Cliff Barnes jag letar efter? Har nämligen glömt vad stället heter.

• Svar på tråden Cliff Barnes Stockholm
  • Duckan74

Hm, Cliff Barnes har lite Dallas över sig absolut, men kan inte minnas hur drinklistan ser ut. De spelar ju Dallastemat varje kväll och namnet är onekligen Dallas. Har de ingen hemsida med drinklistan?

• Tjimtjom

Blev lite nyfiken på vad det är för ställe så jag googlade o hittade deras hemsida

www.cliff.se/

Dom har ett JR rum
    Måste testa käka där nångång

• Duckan74

Tjimtjom, maten är inte kanoners, men feststämningen är det inget fel på.

• Laddad

Har tyvärr inte hittat någon drinklista. Läste om det där stället med Dallasdrinkarna en gång, och vill jättegärna gå dit. Har för mig att stället inte hette Cliff Barnes, men jag kan ju ha fel. Cliff Barnes är det enda ställe jag lyckats hitta på nätet som verkar lite Dallasinspirerat. Har dock fått för mig att stället jag letar efter inte verkade så "röjigt" utan mer ett lite lugnare dringdrickarställe. Kop gärna med tips om ni tror att det är ett annat ställe jag söker.

• Tjimtjom
    Duckan74 skrev 2009-04-14 11:39:48 följande:
    Tjimtjom, maten är inte kanoners, men feststämningen är det inget fel på.
    Det gör inget, när jag o sambon ska gå ut o käka utan barnen hamnar vi av någon underlig anledning på Burger King vid Medis så allt är ett uppbyte
  • Duckan74

Då ska ni definitivt gå dit. När det är dags för matgästerna att svälja sista tuggan och musiken sätter igång är det bara roligt ända fram till de stänger.

• Miss Lau

Jag brukar käka lunch där och i alla fall lunchen är riktigt bra!

• Laddad

Men är det ingen av er som kollat in drinklistan?

• Tjimtjom

Tydligen ingen som vet Bor du här i stan? Om du gör det så kan du säkert gå förbi där en lunch o få en drinklista eller maila o be om den

• Laddad

Nä, jag bor jättelångt bort, och är bara i Stockholm vid ett fåtal tillfällen. Kanske i snitt en gång per år. Har mailat dem men får inget svar. Tack i alla fall för tipset.

• Duckan74

Ring Cliffan och fråga! Jag beställer alltid enkla saker som vin eller klassiska drinkar så därav ingen koll.

Svar på tråden Cliff Barnes Stockholm