• Anonym (plankan)

större tuttar av p-piller?

Undrar om några här fått större bröst sen man började med p-piller? hur mkt? och vilken sort isåfall?

=)

• Svar på tråden större tuttar av p-piller?
  • kramgrisen

jag fick större bröst.. gick upp en kupa. blev mer fylliga.. nu ärde ännu större är man ammar..

• Pupetta

jag fick också större och fastare bröst när jag åt p-piller

• jomi

Önsketänkande men nej tyvärr.....
    äter cerazette

• Anonym (plankan)

tack för svar . hoppas att det blir större för mej med då, har 70A nu o fick barn för 3månader sen o har precis slutat amma=)

• kramgrisen

Hade gärna haft mina gamla tuttar=) desa kan man knappt sova på juh..hade c innan nu är de F..eller nåt.. tuttjäklarna hoppar ut ändå..

• Anonym (Plupp)
    kramgrisen skrev 2009-04-14 11:45:33 följande:
    Hade gärna haft mina gamla tuttar=) desa kan man knappt sova på juh..hade c innan nu är de F..eller nåt.. tuttjäklarna hoppar ut ändå..
    Hehe, är nog många som vill byta med dig... både till de du har nu och de normala.
  • Polargirl

Jag tycker absolut att jag fick det... det blev lite fylligare. {#lang_emotions_laughing}

Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • kramgrisen

HAr alltid velat ha större bröst.. men när man fick dem så njae.. innan så kanske men inte nu elelr nja.. finns inte så värst snygga bhar=( isf är de svindyra.. Innan köpte jag alltid bhs på Hm och så.. billigt och bra=)

Kommer ha boobisarna vid fotknölarna när jag blir gammal.. inte alls snyggt..=/

• Furie

Jag har gått från A till B-kupa med Yaz. Jag rekommenderar det till alla jag känner (inte enbart för brösteffekten ;)
    Åt Trionetta 28 i 10 år innan, och visst de var ju bra (dvs jag blev inte gravid) men annars.. nä.

En annan underbar effekt av Yaz är att min vuxenakne är puts väck! Yaz fungerar även som en aknemedicin, så jag kan inte vara gladare - större bröst + len och vacker hy ;)

• kramgrisen

Tronetta är dedem som är olikfärgade varje vecka?de mådde jag bra av..
    Hade destolte? när jag var*ung* de lågjag och kräktes av som en gris.. Fick redda på senare att jag har risk för blodproppar(någon gengrejs som gördet lättare att få proppar) Skaffade en p-stav. den första funka riktigt bra=) den andra funka inte alls.. fick cerazette.. och de gickinte alls.. blödde som en gnu och mensen dök upp när den kännde för det.. så slutade...

Nu vet jag inte vad de ska hitta på till mig.. vill med bli av med finnarna..

• Furie

Kramgrisen:

Jag är ingen expert på p-piller, men min gyn sa till mig att Yaz är det allra senaste i Sverige (kom ut september -08) och skiljer sig mycket från "de gamla" pillerna. De har funnits i USA ett par år vad jag vet. De är inte lika starka som andra piller plus att man får i sig samma (lilla) mängd hormoner under hela månaden, utom 4 dagar på placebo. Denna jämna mängd hormoner har iaf gjort att jag inte pendlar lika mkt i humör och ja, jag känner mig precis som jag gjorde det året jag var utan p-piller, dvs jättebra :D

Med tanke på akne och blodproppar kanske de är något för dig? Skadar ju inte att fråga gyn :)

• Polargirl

Kan man be om ett specifikt p-pillermärke när man går till barnmorskan/gynekologen för att få p-piller utskrivet?

Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
Svar på tråden större tuttar av p-piller?