v 34 å gått upp 14 kg. mår skit:(
e som sagt i v 34 å gått upp 14 kg. jag vet att jag har slarvat med maten och ätit mer sött om dagarna än jag borde.. detta började för ca 8 v sen. alla tyckte jag hade så liten mage å på nåe vis blev det så att jag då kände att jag kunde unna mig mer. sen har jag under 6 v haft väldig foglossning så jag kan ej gå ut å gå något längre.
nu ser jag hur mina lår svällt ut lika så armarna.. även fått celluliter på framsidan av låren.
min syster ska ha barn 4 v efter mig. hon har alltid varit "den smala". jag har varit "normalstorlek". nu när vi sågs i helgen så sa vår mamma till henne vid flera tillfällen att " ät du, du som e så smal". å jag har sagt till mamma att jag har gått upp så här många kg. när jag säger till henne att jag känner mig stor så säger hon "att det kommer du gå ner sen när du får börja gå med barnvagnen".
de sista två veckorna har jag ej kunnat njuta helt åt min gravidmage utan känner mig tjock. sett på foton att jag ser ut som en flodhäst, då hela jag har svullnat upp. vet ej vad jag ska göra:(