• vickey

flytt till sommaren men är inte 100 var och jag orkar inte :(

då min sambo fått erbjudande på två ställen och har lite svårt att ta ett beslut. Så jag sitter här med det lilla livet i magen och käner mig sönder stressad av att inte veta var vi kommer att bo och i fall lägenhet går att finna , blir mycket och göra , och vill starta nu me flytt packande då jag antagligen inte kommer att kunna bära så mycket när vi flyttar. Man ska ju inte stressa under graviditeten men detta är ju det mest stressande som finns just nu,och jag känner inte att jag kan njuta av livet i magen riktigt för det hinns inte med just nu och jag orkar ingenting.
    Klart att jag vill att han känner att det jobb han väljer är 100 rätt,och vi följer med var det än blir ,bara vi kan få ett beskut. allt ligger ju hos honom,för han är ju värd allt.
    men detta tär såå på vårt förhållande med massor av förändringar.
    Men vi älskar varann :). är bara väldigt frustrerad...och ville få ur mig tankar...

• Svar på tråden flytt till sommaren men är inte 100 var och jag orkar inte :(
  • ahlcec

När ska han bestämma sig då?
    Vi ska också flytta mitt i alltihop, i v 37 bär lasset av. Fast det är jag som vill hem och han, min fina man, hänger med.
    Vi hade också lite lägenhetspanik men vet du att det var lätt att hitta faktiskt. Fast det beror ju på vart man flyttar.
    Jag vill bara smitta med lite positivitet: det ordnar sig. Det gör det.

• vickey

vi flyttar det är bestämt ,lasset går till simrishamn. nervöst. nu stad, allt nytt. men spännande med :).ditt smittande verkaqr ha posetiv effekt ,det ordnar sig nog :D

• lilltrollet83

Vi ska också flytta i sommar, nu är jag gravid i v 19 och jag hoppas vi kan flytta innan bebis kommer så man slipper flytta med 2 barn. Min son är 1 år i morgon. Vi kämpar för det vilda att få färdigt huset för försäljning, inte en lugn dag. Sen ska man hitta nytt dit vi flyttar. det är jag som vill flytta hem och min sambo följer snällt med:) Precis som för dig ahlcec:)
     Det går nog inte en dag utan jag stressar, sen har min svärmor slutat tala med mig och besöker inte sitt barn barn för att jag är den onda häxan som tar hennes son (min sambo) ifrån henne så han flyttar långt bort (9 mil) det är också otrroligt jobbigt. Vi valde att flytta för här finns bara msvärmor som kan hjälpa mig och hemma finns hela min släkt och familj. SÅ för oss är det självklart. Men jag hoppas att du ser det ljusa. På något sätt gör jag det för varje dag vi får åstakommit något i det här huset.
    Bara ni kommer till simrishamn så kommer allt lösa sig. Ni har ju varann och barnet:)
    MEd barn har man ju det bästa förutsättningarna för att lära känna nya människor:)

Svar på tråden flytt till sommaren men är inte 100 var och jag orkar inte :(