Röret håller på att ramla ur örat
Min son opererade in rör i öronen maj 08 o idag lekte vi dr o ja ser att det håller på att trilla ut! Kan tillägga att i lördags hade han JÄTTE ont i det örat! Vad ska ja göra?
Min son opererade in rör i öronen maj 08 o idag lekte vi dr o ja ser att det håller på att trilla ut! Kan tillägga att i lördags hade han JÄTTE ont i det örat! Vad ska ja göra?
Hur ser du att det är på väg ut? Trodde inte man kunde se det själv!
Ring dit ni opererade och berätta, antar att de opererar in igen om det anses behövas.
Ja du Vi lekte doktor o han gav mig en ficklampa o sa att ja skulle lysa i örat....allså det ligger typ i kanalen....jätte nära utgången...inte alls svårt att se!
Jaha! Ja jag skulle ringt sjukhuset då och höra vad de tycker.
Har han sluppit öroninflammationer sedan han fick röret?
Ni går väl på kontroller på någon öron-näsa-hals-mottagning förmodar jag, så ring dit och berätta vad du precis berättat här. Min sons rör hade ramlat ut utan att vi visste om det. De kan göra det ganska snart efter operationen eller de kan sitta kvar i flera år. Ingen fara så sett, behövs de så sätter de in nya. Men det kan vara bra att få det bekräftat och att de får in det i hans journal.
A ja måste nog ringa i morgon med tanke på att han hade så jätte panik ont...han klagar ALDRIG annars på att nåt gör ont! Visste att det skulle fösvinna men inte så snabbt efter op!
Min bror har satt in rör några gånger..o de har ramlat ut typ 3ggr...Men de har ramla ut så han har aldrg fått ont..
Jobbigt de där
Ja det känns ju lite vmodigt! Men ja har ringt nu o dom ska ringa upp!
Det gör ju inte ont när rören trillar ut i sig, men han kan ju ha en öroninflammation på g kanske...