• Ingrid Marie

Inboxa, vad är det?

Vad betyder det att inboxa någon?

Är man inte anonym för varandra längre då?

Eller skriver man helt enkelt till varandra på samma villkor som i FORUM, men utan att någon annan kan läsa?

• Svar på tråden Inboxa, vad är det?
  • zera

det är precis som att skicka ett mail, personen som du skickar till ser ditt alias. Men ingen annan utom den personen kan läsa vad du skriver eller se ditt namn

• La Lola

Det är ju mailfunktionen som finns här ju...
    Har du aldrig sett den?

Såklart blir man inte anonym i den.

*mamma till Alma snart 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Ingrid Marie

OK, men man kan inte skicka mail till vem man vill, utan måste först få tillstånd från den personen?

• La Lola
    Ingrid Marie skrev 2009-04-14 22:38:53 följande:
    OK, men man kan inte skicka mail till vem man vill, utan måste först få tillstånd från den personen?
    Jo, det är bara att skriva....
  • Ingrid Marie

Men varför ser man då och då att någon ber någon annan att inboxa dem?

Tack för svaren och tålamodet såhär långt.

• La Lola
    Ingrid Marie skrev 2009-04-15 19:02:13 följande:
    Men varför ser man då och då att någon ber någon annan att inboxa dem? Tack för svaren och tålamodet såhär långt.
    Nu vet jag inte riktigt hur du menar men tex om en är anonym o den andra inte så kan ju inte den med nicket skriva till den anonyme eftersom den är just...anonym.
    Man måste ju ha nicket på den man ska inboxa.
  • Ingrid Marie

Ja, så kan det ju ha varit, att nån var anonym.

Nu har jag (kanske) bara en fråga till:

Om jag nu skickar ett mail till dig här på FL till din Inbox, ser du då mitt riktiga namn, min mailadress jag uppgivit till FL, eller bara att du fått ett meddelande från Ingrid Marie?

• klurifax

Bara ditt FL nick syns...

• Amarone Classico
    Ingrid Marie skrev 2009-04-15 20:13:15 följande:
    Ja, så kan det ju ha varit, att nån var anonym. Nu har jag (kanske) bara en fråga till: Om jag nu skickar ett mail till dig här på FL till din Inbox, ser du då mitt riktiga namn, min mailadress jag uppgivit till FL, eller bara att du fått ett meddelande från Ingrid Marie?
    Det sista
  • Ingrid Marie

Tusen tack för alla svar!

• HellviHumle

Ingrid Marie skrev 2009-04-15 20:13:15 följande:

Ja, så kan det ju ha varit, att nån var anonym. Nu har jag (kanske) bara en fråga till: Om jag nu skickar ett mail till dig här på FL till din Inbox, ser du då mitt riktiga namn, min mailadress jag uppgivit till FL, eller bara att du fått ett meddelande från Ingrid Marie?
    Det kan också vara så att man är nyfiken på något som inte får yppas i trådarna. Och det är ju en del!
Svar på tråden Inboxa, vad är det?