Jag är orolig för min dotter
Hej,
Min dotter föddes i v 33 är nu 5,5 månad korr 7 mån okorr.
Jag är ständigt orolig för henne är det inte det ena så är det, det andra. Det började redan på Neo. Hon hade en problemfri start vi kom hem efter 2,5 v på Neo.
Jag är så orolig att hon inte ska följa sin utveckling, läste igår att en 6 månaders skall lyssna på sitt namn det gör hon inte, hon pratar väldigt lite det oroar mig nästan mest, hon säger inte mama och dada som det också stod att 6 månaders bör göra. Vissa dagar pratar hon en del vissa dagar är hon nästan helt tyst.
Har varit på läkarbesök med henne för att jag är så orolig, läkarna säger att hon följer sin utveckling fint, även psykologen som jag går hos som hjälper mig för min oro. Ändå kan kan jag inte ta till mig det utan oroar mig konstant. Det förstör hela min vardag. Är rädd att hon ska känna av det.
I kroppen hänger hon med bra, vänder sig, kan sitta tom utan stöd en stund, försöker åla sig. Men hon pratar som sagt mycket lite och förstår inga ord.
Är det bara jag som nojjar konstant över min dotter? Hur har era barn följt sin korr utveckling?