• TheFamily

Lära sig krypa- hjälpmedel?

Hejsan!
    Min lilla loppa på 4,5 mån hasar sig redan fram på mage i snabb takt, hon drar även upp knäna som om hon är på g att börja krypa....dock blir det då lite problem då 1. utan byxor på parketten resulterar i skrapade knän. 2. med byxor på får hon inget grepp på golvet...
    Har hört/sett nånstans om typ halksockar fast på knäna....nån som vet vart man kan hitta sånt?
    Ha det bra!

• Svar på tråden Lära sig krypa- hjälpmedel?
  • minilinuz

nej vet tyvärr inte vart du får tag på sådana med försök att få henne att försöka krypa på mattor tills hon lär sig hur man gör...

• Mika2

Man kan köpa en massa på Panduro som man själv kan göra halksockor med.

• TheFamily
    minilinuz skrev 2009-04-15 12:09:35 följande:
    nej vet tyvärr inte vart du får tag på sådana med försök att få henne att försöka krypa på mattor tills hon lär sig hur man gör...
    Har inte en enda matta i lägenheten så det blir nog svårt...ha ha
  • Spiro

www.onetex.se/ har de något typ av knäskydd (sök på krypa), annars brukar ju det där lösa sig av sig själv med tiden..

• Buffi

Jag har sett såna strumpbyxor på Lindex barnavdelning! Med halksockor på knäna!

• slangbella

Du har ingen yogamatta som ligger och skräpar? Det blir bra grepp för klädda knän på en sån.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • TheFamily

KALLE KRYP! Visste att jag sett nåt sånt....nu har jag beställt...skiljer sig mycket i pris mellan de olika sidorna..Gojakids var nog billigast...77kr...

• TheFamily

Hittade även idag strumpbyxor på Lindex med halkskydd på knän och fötter...på halva priset dessutom...30 spänn..som hittat!

Svar på tråden Lära sig krypa- hjälpmedel?