Knorr barnvagn!
http://www.tradera.com/Barnvagn-Knorr-auktion_89549875Någon som har någon erfarenhet av Knorr barnvagnar? Jag funderar på att buda på denna nämligen!
puffar
Vi hade en Knorr innan vi bytte till en Emmaljunga. Vi beställde en ny från Tyskland och var nöjda när den kom. Men insåg efter några månader att den inte alls var så bra. Liggdelen är väldigt trång och vår lilla tjej född i v 35 och väldigt liten fick det trångt (om man nu vill ha overall och filtar och så...) efter bara några månader. Vi köpte då en Emmaljunga och insåg hur liten Knorren hade varit! Dessutom kändes Emmaljunga betydligt mer kvalitet än Knorren som också var tung och mer klumpig att köra. ..Det är iallafall vad vi tyckte.
Fast, vi hade en annan modell än den på Tradera. Den vi hade hade 4 fasta hjul. Vi köpte den våren 07, så det kanske har hänt en del.
Jag importade en Knor -07 och har varit skitnöjd med den vagnen (har provat en del under mina år).
Den är absolut mycket vagn för pengarna och om jag skulle bli tvungen att köpa ny vagn så skulle det bli en till. ![]()