• maamje

propplösare

Vad använder man egentligen propplösare till. Vad använder ni den till? Min man köpte hem mr muscle propplösare idag för att vi har problem med stopp i toaletten. På flaskan står det att man får inte använda den i toalettstolen, vasken, diskmaskinen, duschkabinen. Vad har man då den till undrar jag?

• Svar på tråden propplösare
  • Floff

Kanske rakt ner i avloppet? Dvs. det hälls inte ner i dusckabinens rör utan rakt ner i avloppet under den? Bara en gissning

Jag köpte en propplösare från... hmm.. Falken? Falks? för ett tag sen som man kunde använda i handfat och liknande. Funkade jättebra.

• maamje

Min man hällde iallafall i lite i toan så nu hoppas jag inte det förstör något

• maamje
    Floff skrev 2009-04-15 15:30:40 följande:
    Kanske rakt ner i avloppet? Dvs. det hälls inte ner i dusckabinens rör utan rakt ner i avloppet under den? Bara en gissning Jag köpte en propplösare från... hmm.. Falken? Falks? för ett tag sen som man kunde använda i handfat och liknande. Funkade jättebra.
    Gripen kanske?
  • Floff
    maamje skrev 2009-04-15 15:34:48 följande:
    Gripen kanske?
    Så kanske det var! Fågel som fågel
  • maamje

Gjorde ingen nytta alls men vi vågade inte ha det i så länge som det skulle. Gjorde varken till eller ifrån. Märker ingen skillnad alls.

Svar på tråden propplösare