• hundpuss

Att tända på tatuerade killar

Jag kan ju sammanfatta det hela med: mums!

Tatueringar (ju mer desta bättre!), rakat huvud, kanske lite skägg på hakan bara... En t-shirt o ett par svarta jeans samt ett par sneakers. Skinnjacka ovanpå det.
    Hårdrock i mp3an.

Är det bara jag som är löjligt svag för detta?!

Som tur är så uppfyller min sambo alla punkterna

• Svar på tråden Att tända på tatuerade killar
  • Morbid angel

Sålänge det är motiv som tilltalar mig och det hänger ihop fint så är det riktigt sexigt med tatuerade män.Dessutom blir jag kåt av lukten av en nygjord tatuering,luktar så förbannat gott

Min sambo tycker jag är det sexigaste som finns

• menilla

Kan bara hålla med om det hela.
    Så läckert.

Har alltid varit väldigt svag för Håkan i Nordman. Så mums!

Gubben har tyvärr inga tatueringar än och inget skägg, men utseendemässigt så faller han innanför ramen.
    Tatueringen kommer........

• aihpoz
    menilla skrev 2009-04-15 16:48:03 följande:
    Kan bara hålla med om det hela.Så läckert.Har alltid varit väldigt svag för Håkan i Nordman. Så mums!Gubben har tyvärr inga tatueringar än och inget skägg, men utseendemässigt så faller han innanför ramen.Tatueringen kommer........
    Hehe och håkan är släkting till min sambo men dom är inte ett dugg lika..
    ~* Liam Magnus*~
  • Carolin E

Så ser min man ut, och han är bäst ;) Mumma.

• Anonym

Morbid angel skrev 2009-04-15 16:43:12 följande:

Sålänge det är motiv som tilltalar mig och det hänger ihop fint så är det riktigt sexigt med tatuerade män.Dessutom blir jag kåt av lukten av en nygjord tatuering,luktar så förbannat gott Min sambo tycker jag är det sexigaste som finns
    hahaha va luktar det då?din sambo såg ut att ha en del och din svampbob var cool,tittar själv på det varje dag hahaha
  • Anonym

Piercingar är riktigt läckert med och kan väga upp att tatueringar saknas.
    lite lagom häng på byxan så det döljs av t-shirten mumma!

Skägg på hakan, rakat huvud och metal/hårdrock i lurarna.

• Morbid angel
    Anonym skrev 2009-04-15 16:54:29 följande:
    Morbid angel skrev 2009-04-15 16:43:12 följande:
    hahaha va luktar det då?din sambo såg ut att ha en del och din svampbob var cool,tittar själv på det varje dag hahaha
    En blandning mllan bläck,svett,blod och helosansalva och något mer jag inte kan sätta fingret på
    Kan lukta hur länge som helst på sambon när han har gaddat sig
  • Anonym

här är en till som gillar det löjligt mycket
    Min man har dock inte en enda men exet hade hela armarna.

• Anonym

Du beskriver min älsklig men jag tänker vara anonym så du inte kan dreggla över min älsklig

• Anonym

Sambon har inga tatueringar än, men stooora planer på det..dock rakat hår, skägg på hakan, piercingar, skinnjacka och lyssnar på metal..sååååå het..haha..

• hundpuss
    Anonym skrev 2009-04-15 18:00:58 följande:
    Du beskriver min älsklig men jag tänker vara anonym så du inte kan dreggla över min älsklig
    haha, jag dreglar över min egen sambo , det räcker för min del! mums!
  • hundpuss

Morbid angel skrev 2009-04-15 16:58:19 följande:

En blandning mllan bläck,svett,blod och helosansalva och något mer jag inte kan sätta fingret på Kan lukta hur länge som helst på sambon när han har gaddat sig
    så sant så sant!
    sen är det ngt med ljudet också, i en studio när de tatuerar. det pirrar i min kropp lite när jag kommer in i en studio och de tatuerar. det är ngt speciellt med det där...

men som du beskriver, det är en speciell lukt, jag kan itne heller sätta fingret på det- men hett är det
  • plast killen

jaha då va de bara att gå till tattueraren då... asg

Svar på tråden Att tända på tatuerade killar