• buffybus

syskonsits..!!

har hört det ska finnas syskonsits o sätta på en singelvagn.. någon som vet en länk till var dem säljer såna.. vill gärna se hur det ser ut..

annars finns ju buggypod.. är det smidigt tror ni?? till en 17 månaders. var finns dem o beställa?

eller så får jag väl helt enkelt acceptera att det blir dubbelvagn.. men letar ändå alternativ..!!!

André ska bli storebror i Juli-09
  • Svar på tråden syskonsits..!!
  • buffybus

puff puff... någon som vet eller nått??

• Heidi1

har dom inte slutat me syskonsitts??

annars kan man ha bebisen i bärskal el en bra bärsele.

• buffybus
    Heidi1 skrev 2009-04-17 07:56:25 följande:
    har dom inte slutat me syskonsitts??annars kan man ha bebisen i bärskal el en bra bärsele.
    jag vet inte.. vet att det finns till babytravel syskonvagn men vet inte om just den passar alla sorter?

jo tänkte faktiskt ha bebisen i bärsele lite under första tiden kanske.. men tror inte min rygg pallar det så länge.. sen vill jag gärna att bebisen ska vänja sig lite vid vagn så hon inte totalvägrar sen.. hehe... jaja vi får väl se..
  • Heidi1
    buffybus skrev 2009-04-17 15:05:03 följande:
    jag vet inte.. vet att det finns till babytravel syskonvagn men vet inte om just den passar alla sorter?jo tänkte faktiskt ha bebisen i bärsele lite under första tiden kanske.. men tror inte min rygg pallar det så länge.. sen vill jag gärna att bebisen ska vänja sig lite vid vagn så hon inte totalvägrar sen.. hehe... jaja vi får väl se..
    om du ska ha en bärsele så satsa inte på babybjörn, den fick jag ont o axlar o rygg men beco e toppen för mig
  • Hjärtansfröjd

Kolla phil and teds syskonvagn... som en enkelvagn men ändå en syskonvagn på längden.....

• buffybus
    Hjärtansfröjd skrev 2009-04-18 12:32:49 följande:
    Kolla phil and teds syskonvagn... som en enkelvagn men ändå en syskonvagn på längden.....
    ja den har jag kollat på.. den e lite dyr och förmodligen kommer jag gå ofta själv o då vill jag ha bebis mot mig.. inte från mig.. därför jag fundera på syskonsits bara till min son.. hmmm.. jaja vi får se va vi gör..
  • mammaveronica77

Vet att de säljer syskonsits till emmaljungas vagnar på babyproffsen, iallafall i höstas... Fast de är ju som en stol liksom ingen chans att lägga ner o sova i eller så.

• buffybus
    mammaveronica77 skrev 2009-04-18 15:32:07 följande:
    Vet att de säljer syskonsits till emmaljungas vagnar på babyproffsen, iallafall i höstas... Fast de är ju som en stol liksom ingen chans att lägga ner o sova i eller så.
    ja men han vägrar ändå sova i vagnen nu för tiden.. så fort man kommer ut ska han upp och titta... nyfiken på allt.. helst gå själv också men tar alldeles för lång tid..
Svar på tråden syskonsits..!!