Är det någon som hyr babyskydd från NTF??
Är det någon här som hyr den babyskydd som man kan hyra från NTF? (300:- för 9 månader). Stämmer det att det är AKTA Prima 0+ man hyr, o i så fall, är ni nöjda med den????
Är det någon här som hyr den babyskydd som man kan hyra från NTF? (300:- för 9 månader). Stämmer det att det är AKTA Prima 0+ man hyr, o i så fall, är ni nöjda med den????
*Puffar upp*
Det borde väl vara någon som hyr ett sådant skydd?? Kan ju aldrig tänka mig att ni alla köper ett!
Hyrde från sjukhuset där jag födde. 300 kr för 9 månader. Det var en akta men vet ej vilken modell. Har varit nöjd med den. Bytte när sonen var ca sju månader.
Vi hyr från ntf...i göteborg här är det inte aktas skydd utan man kan se dem på deras hemsida. men dem är i allafall säkra eftersom dem testas innan..vi är jättenöjda med våran stol den har inbyggt solskydd och vi kunde inte önska oss mer än det vi fick och då betalade vi bara 300 för 9månader
Låter bra. Det verkar som nästan varenda som får barn köper ett babyskydd (vilket vi tycker är lite onödigt när man kan hyra betydligt billigare. Har tänkt att köpa nästa dock, eftersom bebben kan ha den lite längre).
Vi hyrde vårt från NTF i Göteborg. Vi var väldigt nöjda med det. Priset är det ju inget fel på direkt heller.
Se dock till att installera den rätt. Vi hade lite svårt att läsa instruktionsbeskrivningen...
Vi ska hyra på Näl o där finns det personal som instruerar (vissa tider) hur man ska installera babyskyddet (som tur är).
Vi hyrde från NÄL. De har vissa tider som du säger, men man kan gå dit annars oxå. Förr oss behövdes ingen visning. Det är jätteenkelt och allt står i papprena! Det kostar förresten 400 kr! Men om man tvättar överdraget innan man lämnar tillbaka den får man 100 kr tillbaka!
Jo, jag vet att det är 400 kr det kostar, men du får ju tillbaka 100 kr när du lämnar tillbaka den (i tvättat skick) så därför räknar jag med 300 kr
Vi funderade på att hyra från NTF, men det kändes lite osäkert då de bara hade gamla skydd som varit uthyrda massa gånger. Man vet ju aldrig hur de har behandlats, kanske har fått någon skada som inte syns.
Så vi köpte ändå ett eget nytt. Fast det var ju dyrt.
Vi var också ute efter en viss modell av babyskydd som man kunde sätta fast på Bugaboo-vagnen med speciella fästen, och de på NTF var inte någon sån modell. SÅ den vi har nu kan man sätta på vagnen, det är SUPERPRAKTISKT!