• kajsa73

Medium i Göteborg

jag förlorade en nära anhörig för en tid sedan och skulle så gärna vilja komma i kontakt med henne,
    någon som kan rekommendera ett bra medium här i Göteborg eller i närheten av Göteborg?

• Svar på tråden Medium i Göteborg
  • Esmiso

Hasse Nyander o Monika bertilsson är bra tycker jag. Du finner deras kontakt info på www.hassenyander.com

Kan tillägga att du inte bör ta det för självklart att just den vännen du önskar kommer på sittningen, det funkar inte riktigt så...

Ha det gott!

• Esmiso

det är inte alltid den från andra sidan som man väntat sig som kommer på en sittning. Mediumet styr inte vilka som kommer och vill ta kontakt med personen som kommer till mediumet.

• Hjartesjalen

Jag tror att om den avlidne har nagot att saga sa kommer den absolut fram. Det e darfor jag endast tror pa dom som ar riktigt seriosa.
    Jag har aldrig varit mycket for dom som gar kurser o far certifikat el diplom som kallar sig "utbildade medium" jag tror att dett ar nagot du har med dig o e oppen for el inte.
    Sedan kan man ju ga kurs o ova upp sin formaga o bli battre kanske, men den som ar riktig inom detta behover inte visa ett certifikat sittandes pa vaggen for mig..

• Esmiso
    Hjartesjalen skrev 2009-04-24 22:49:23 följande:
    Jag tror att om den avlidne har nagot att saga sa kommer den absolut fram. Det e darfor jag endast tror pa dom som ar riktigt seriosa. Jag har aldrig varit mycket for dom som gar kurser o far certifikat el diplom som kallar sig "utbildade medium" jag tror att dett ar nagot du har med dig o e oppen for el inte. Sedan kan man ju ga kurs o ova upp sin formaga o bli battre kanske, men den som ar riktig inom detta behover inte visa ett certifikat sittandes pa vaggen for mig..
    alla tycker/tror vi ju olika Enligt mig är det bra med certifikat, inte för att man är "duktigare" om man har det, men för att det blir lite mer seriöst i mina ögon. Finns många därute som kallar sig medium som bara bluffar och lurar folk. Det är hemskt! Men det är en helt annan tråd.
  • Hjartesjalen
    Esmiso skrev 2009-04-25 11:28:23 följande:
    alla tycker/tror vi ju olika Enligt mig är det bra med certifikat, inte för att man är "duktigare" om man har det, men för att det blir lite mer seriöst i mina ögon. Finns många därute som kallar sig medium som bara bluffar och lurar folk. Det är hemskt! Men det är en helt annan tråd.
    Ja det e verkligen hemskt med bluffare o det finns det manga av, tyvarr. Men tyvarr sa kanner jag nog mer att dom som har certifikat for att dom gatt en kurs manga ggr ar bluffare, for dom gar efter vad dom lart sig av sin larare, o den lararen brukar oftast vara en person som sjalv e utan certifikat eftersom dom har det helt naturligt med sig anda.

Men....det e ju en hel vetenskap allt dethar, o ja sjalvklart tror vi alla olika, o det e bra, det e det som gor det sa spannande tycker jag
Svar på tråden Medium i Göteborg