Medium i Göteborg
jag förlorade en nära anhörig för en tid sedan och skulle så gärna vilja komma i kontakt med henne,
någon som kan rekommendera ett bra medium här i Göteborg eller i närheten av Göteborg?
jag förlorade en nära anhörig för en tid sedan och skulle så gärna vilja komma i kontakt med henne,
någon som kan rekommendera ett bra medium här i Göteborg eller i närheten av Göteborg?
Hasse Nyander o Monika bertilsson är bra tycker jag. Du finner deras kontakt info på www.hassenyander.com
Kan tillägga att du inte bör ta det för självklart att just den vännen du önskar kommer på sittningen, det funkar inte riktigt så...
Ha det gott!
Hur funkar det da?
det är inte alltid den från andra sidan som man väntat sig som kommer på en sittning. Mediumet styr inte vilka som kommer och vill ta kontakt med personen som kommer till mediumet.
Jag tror att om den avlidne har nagot att saga sa kommer den absolut fram. Det e darfor jag endast tror pa dom som ar riktigt seriosa.
Jag har aldrig varit mycket for dom som gar kurser o far certifikat el diplom som kallar sig "utbildade medium" jag tror att dett ar nagot du har med dig o e oppen for el inte.
Sedan kan man ju ga kurs o ova upp sin formaga o bli battre kanske, men den som ar riktig inom detta behover inte visa ett certifikat sittandes pa vaggen for mig..