Blinkande skor!
Vad tycker du om barnskor som blinkar när de går?
Vad tycker du om barnskor som blinkar när de går?
Varken eller. Har dock köpt blinkade sandaler till båda barnen. När de väl sett dessa skor i affären fanns liksom inga andra och det var inte en strid jag hade lust att ta. Så viktigt var det inte.
Känns totalt onödigt och slöseri. Men skulle jag ha barn som verkligen ville ha dem och de var billiga kanske jag skulle köpa dem. Men jag tror knappt det...
Förstår inte grejen med att att pilla in batterier i allt fler grejer (fransböjare, rakhyvlar osv) när det borde gå åt andra hållet. Känns omiljövänligt o onödigt.
Klart det känns icke-miljövänligt och inget jag själv skulle vilja ha på mig, men med tanke på barnens fascination över den blinkande tandborsten förstår jag ju att de skulle älska det! Har sett blinkande t-shirts också...
Diss-tycker att det ser "billigt" ut, ingen stil och finess.
Tycker varken eller förutom att jag aldrig mer kommer att köpa sådana för de håller max en vecka sen fungerar inte blinkningarna mer.
min femåring fick både sandaler och jympaskor med blik i ett bra paketpris. De var snygg dessutom med döskallar på. De blinkar fortfarande, nu när jag kollade för ett tag sedan. Men i miljöaspekt är det ju helt förkastligt, jag lät plånboken styra. 200kr för båda dojjorna.
köpte dem alltså förra året och de fungerar fortfarande
Skulle inte köpa dem av miljöskäl.
För kidsen är det helt klart kul!
Diss!