• Vintersjäl

I drömmarnas trädgård (vart köpa figurerna?)

Har nu sett att alla älskade figurer från In the Night Garden ÄNTLIGEN börjat säljas i Sverige! Har sett annonser i flera olika tidningar... Knepet är ju bara att det inte står VART dom säljs.

Någon som vet?

• Svar på tråden I drömmarnas trädgård (vart köpa figurerna?)
  • Vintersjäl

Tack snälla! Dock är jag främst på jakt efter en stor Makka Pakka och sen vet jag att det ska finnas större utbud så jag puffar lite till

• PyretS

Vill också veta. Var runt och frågade i flera leksaksbutiker igår, men ingen hade...:( Såg i någon annan tråd att en del hittat figurerna på Ica Maxi, men de verkar inte finnas på maxi i norra Sthlm iallafall...
    Hra tittat på Lekmer, men skulle gärna vilja köpa dem nån annanstans än Internet (vill titta på dem först :))

• Magda73

Jag vill också ha en (till) Makka-Pakka!!

Puff Puff!!!

(kallar min senaste för Makka-Pakkan)

• hedvigsmamma

Jag har precis köpt en makka-pakka på lekmer.se. Såg att de fått in filmerna också.

• Vintersjäl

TanjaS - Har sett massor på Tradera men jag vill inte riktigt buda på något utan att veta det egentliga priset... Har man otur så kan man ju lägga ett par hundra extra helt i onödan.

PyretS - Jag har också hört att dom ska finnas på Ica Maxi men när jag kollade i Karlstad så hittade jag inte ens en enda liten pontipin... Tycker det är så dumt att göra reklam för att dom säljs i affär utan att skriva VART dom säljs..

• Finesse

Jag pratade med en som jobbar på Barnens hus i umeå och hon sa att dom har beställt grejerna men får dom inte förrän till hösten.. antagligen är det väl så överallt då?

dom sakerna dom fått in är små mjuk"djur".. så Ebba har Upsy daisy

• Birgitta L

Svar till Vintersjäl:

Figurerna finns att köpa i BR-butikerna.

• Crazymadde

gekås i uallared hade alla dessa figurer, fast ganska små för billig peng!

• lillamye

vi såg mjukisdjuren både stora och små på ica maxi.

vi köpte upsy daisy

Svar på tråden I drömmarnas trädgård (vart köpa figurerna?)