• lovechild05 09

Vad kan man köpa på gekås i ullared?

Hej Hej alla glada!!!

Jag ska snart till ullared man blir ju sugen när man läser om alla som åker dit.

Sist jag var när var jag bara 6år tror jag så det är 20 år sedan.
    Jag har verkligen ingen koll på vad som finns att köpa.....gärna priser och bilder för er som vill dela med er

Här är lite kategorier jag undrar över

Trädgårdsprylar som krukor, fröer, parasoller m.m
    Bebisaker........allt
    Leksaker till både bebis och äldre barn
    Köksaker, redskap, muggar,glas osv
    Inredning
    Textil
    Kläder

Ja allt ni kommer på

kram kram

• Svar på tråden Vad kan man köpa på gekås i ullared?
  • elinlarsson84

jag köpte en superfin bärsele från fischer price, 399:-, bebisen ligger dock fortfarande i magen så den är inte testad med barn i ännu, men känns grymt skön och stabil!

köpte en hel del påslakanset oxå och massor av bodysar och lite annat smått och gott.. en del av bebiskläderna verkar vara jättebra kvalité och kan tvättas i 60 c och tumlas, medan en del bara är 30c, så det lönar sig att titta på lappen.
    samtidigt hinner man väl knappt slita ut en kofta i stl 50... =)

hoppas att du hittar en massa fina saker!

• Eled

Allt det du frågar efter finns. De har oxå nu en mera teknisk avdelning i källaren (Där alla killar hänger). Där finns tv dvd stereo dammsugare plattång hårfön osv. Priserna kan variera. Strumpor är billigt, regnkläder till barnen och vinterkläder. Ljus tycker jag inte är så billigt plus att jag aldrig hittar ngt riktigt fina. Ibland gör man fynd ibland inte. Handdukar och badlakan är också billigt och bra kvalite på de jag köpt. De har gardiner påslakan lampor. Jag har köpt lampskärmar som finns likadana på miomöbler för 25% av priset. (Förra året)
    Det man själv förlorar på är att man köper saker man inte behöver för man blir lätt lite galen, ja jo det behöver vi osv så resonerar man om allt.
    Lycka till
    Ps står det inget på hemsidan?

• lovechild05 09

ÅH tack för era inlägg

mer mer tack

• Flina78

Kolla runt lite här på FL, det finns flera trådar som är för bara GEKÅS.

Jag o sambo ska ha barn i somras och vi va där för ett par veckor sedan. Handlade för lite drygt 4000 så då kan du  säkert räkna ut att vi hittade en del. Det är vårt första barn ska kanske tilläggas.

Ett tips är att skriva en lista innan. Du kommer inte hitta allt där men mycket.

Krukor och inredning har de gott om, däremot hittar du inte parasoller och trädgårdsdynor eller möbler. Gekås satsar mer på småsaker som man kan frakta hem i bilen. Sen får man ha lite tur oxå när man är där, ibland är vissa saker slut och ibland har de fått in ett parti med saker som va just det man letade efter.

Blöjor finns inte.

Leksaker, spel och sånt finns massor. Textiler så som gardiner, handdukar m.m. finns oxå massor. De har även matvaror, typ konserver och sånt. Även lite bröd och färskare saker.

När det gäller barnkläder så köp inte dem med märket med Teddyn, iaf om man får tro vad andra skrivit innan. Kläderna med giraffen är bra.

Sängkläder till spjälsäng är billigt. Även täcken, madrasser och spjälskydd va saker som vi köpte.

De har oxå babysitter och babygym fast inget av de som fanns där föll mig i smaken. Beror ju på vad man vill ha.

Men som sagt, sök på andra trådar så får du garanerat fler svar. Trevlig shopping.

• lovechild05 09

Tack så mycket det ska jag göra :)

• lovechild05 09

Alla verkar ju ha varit på ullared jätte snällt om ni skulle vilja skriva in shoppinglistan samt priser om ni vill PLEACE PLEACE

Har fått lite hm i dom andra trådarna men här får ni gärna skriva in allt inte bara bebis.....även fast jag uppskattar det med ska ha en liten 7 aug

Det är ju snart sommar och det hade varit kul att veta vad dom har som kan va bra till sommaren

• Rigmor Mortis

De får in en del restpartier så sortimentet skiljer från gång till gång.

Trädgårdsprylar som krukor, fröer, parasoller m.m - krukor och fröer iaf, parasoller är jag osäker på

Bebisaker........allt - jodå, allt från vagnar till nappar

Leksaker till både bebis och äldre barn - japp, Brio, Micki, Fisher Price och liknande till kanonpriser

Köksaker, redskap, muggar,glas osv - jodå, det också

Inredning - prydnadssaker, textilier och lampor

Textil - gardiner, sängkläder, dukar, frotté

Kläder - väldigt olika, ibland hittar jag inget alls, ibland jättemycket.

• lovechild05 09

oki tack tack
    Jag får hoppas att jag har tur med sortimentet nästa onsdag då =)

Svar på tråden Vad kan man köpa på gekås i ullared?