• Anonym (Kåt)

Gravid och har blivit helt besatt av analsex! Några fler?

Har förut varit helt emot analsex och inte njutit alls, men nu kan jag inte få nog!!
    Porrsurfar och givetvis enbart på analsex och kan inte sluta tänka på det. Min man är jätteförvånad, men samtidigt överlycklig ska tilläggas

Bara undrar om det är flera som har totalvänt när det gäller analsex?

• Svar på tråden Gravid och har blivit helt besatt av analsex! Några fler?
  • Anonym (Kåt)

Ingen som känner igen sig?

• Anonym (Lisen)

Jag blev också tokig i analsex när jag var gravid. Och det har hållt i sig efteråt också. Har tagit i baken i 20 år nu!

• Anonym (Kåt)
    Anonym (Lisen) skrev 2009-04-16 11:05:34 följande:
    Jag blev också tokig i analsex när jag var gravid. Och det har hållt i sig efteråt också. Har tagit i baken i 20 år nu!
    Vad härligt att höra

Jag tänder så på att min man blir tänd! Trodde aldrig att jag kunde bli så frälst i analsex!!

Har du några bra tips på ställningar och så?
  • Anonym (Lisen)

Typ alla ställningar som funkar för vaginal sex funkar för analsex också. Det är ju inte så långt mellan hålen. Fast som gravid kan det ju bli lite trångt om plats för vissa oavsett. Men rida och bakifrån är mina favoriter.

• Anonym (Kåt)
    Anonym (Lisen) skrev 2009-04-16 12:29:49 följande:
    Typ alla ställningar som funkar för vaginal sex funkar för analsex också. Det är ju inte så långt mellan hålen. Fast som gravid kan det ju bli lite trångt om plats för vissa oavsett. Men rida och bakifrån är mina favoriter.
    Ja, jag har fastnat för den ställningen när jag rider honom, fast med rumpan emot hans ansikte
  • Anonym (Kåt)

72 klick och ingen annan som känner igen sig?

• Anonym (Lisen)

Anonym (Kåt) skrev 2009-04-16 12:38:43 följande:

Ja, jag har fastnat för den ställningen när jag rider honom, fast med rumpan emot hans ansikte
    Det blir ju både och! Mums!
  • Anonym (Kåt)

Ja den är helt underbar!!
    Min man är helt i chocktillstånd och förstår ingenting, inte jag heller. Underligt att helt plötsligt bara bli stenkåt på analsex nu. Jag har alltid sagt till honom att det inte kommer att bli något mer sånt. Har heller aldrig förut varit så här kåt någon graviditet! Hoppas det inte försvinner sen

• Anonym (härligt)

Jag tycker om analsex, men inte när jag är gravid dock så jag känner inte igen mig. Men jag tycker det låter underbart. Fortsätt njuta.

• Anonym

Javisst känner jag igen mig!!! Har typ inte ens tänkt tanken förut men NU är jag så jäkla sugen på att testa. Min kille är väl tyvärr inte så jätteimponerad av analsex men har sagt att han gärna gör det om jag vill. Så jag är väldigt förväntansfull... har inte testat med honom ännu. Och porrsurfandet som du sa själv! Jag har blivit helt beroende av det och tittar på just - analsex ja.

• Anonym (jag med!)

Jag har med blivit väldigt fascinerad av det sedan jag blev gravid...
    Har varit lite nyfiken på det innan, men nu, ojojoj...
    Har inte föreslagit det för mannen ännu, då jag är lite nojjig.

Vi har bara testat det när vi varit berusade, men det går inte nu...
    Men jag vet att han är lite sugen... han har ju varit där och pilla med fingret rätt mkt sista tiden...

Mest nojjig för att det gör ont... Man slappnar av mer när man druckit...

Har bara vid ett tillfälle haft fantasktiskt analsex, och skulle gärna återuppleva det igen...

Svar på tråden Gravid och har blivit helt besatt av analsex! Några fler?