• Novemberbarn 08

Ni som är med i Go-Boken?!!

Har nyss gått med i go-boken och fick hem ett välkomstpaket med så mysiga saker i (herr kvadrat, gogos vänner bl a) Tycker detta verkar vara en jättemysig klubb. Vad tycker ni som är med i go-boken, och har varit det ett tag? Är de kommande paketen lika urmysiga som välkomstpaketet? Vill bara veta (Otålig!)

• Svar på tråden Ni som är med i Go-Boken?!!
  • Krabbolina

jag tycker att de är dyra för saker man kan köpa själv i andra affärer, så vi har gått ur.

• NoelochJack

Jag tyckte att det var fina saker, men det blir trist med liknande grejer i längden, samt att det är dyrt!

Noel 071120
  • Mejokana

Jag tycker också att det var fina saker/böcker men lite dyrt och för avancerat men min son är bara 7 månader.

• caffe latte

Vi gick ur efter några månader eftersom vi inte tyckte att det var så pass bra böcker att det var värt att vara med. Vi valde istället att gå till bokhandeln och köpa en bok varje månad, någon bok som vi tyckte var bra.
    Go bokens böcker tyckte jag inte var vare sig bra eller åldersanpassade.

• Sara och Henrik

Go-Boken har fina saker, men det är bra dyrt. Är inte längre med i go-boken. I vissa fall var böckerna anpassade för äldre barn än vad dottern var då hon fick böckerna, trots att dom skulle vara anpassade till henne enligt go-boken.

Var kul till en början men sen blev det bara samma samma...

• Aurora83

vi tyckte det var jätte bra till en början.. men började tröttna pga att det var liknande böcker mot slutet... kändes onödigt... tänkte ta upp det igen efter ett par år

• Maria67

Jag var med men gick ur efter ett par månader. Tyckte att det blev dyrt och så var jag inte så nöjd med böckerna. Tyckte det blev lite bok för mycket pengar.

• Limja

Dyt med paket där man inte kunde välja det man ville ha ur. Startpaketet var fint, alla andra har varit fula och personliga. Jag ahr returerat 3 paket och sen gått ur. Deras hemsida funkar också dåligt att avbeställa paketen.
    Nu är vi bara med i barnens bokklubb.

• MamaMia80

Sara och Henrik skrev 2009-04-16 12:02:40 följande:

Go-Boken har fina saker, men det är bra dyrt. Är inte längre med i go-boken. I vissa fall var böckerna anpassade för äldre barn än vad dottern var då hon fick böckerna, trots att dom skulle vara anpassade till henne enligt go-boken. Var kul till en början men sen blev det bara samma samma...
    Håller med! Blev nästan chockad av senaste paketet som kosta 179kr för 2 böcker! Me knappt några meningar i o bara bilder.
    Kostar ju typ inget i bokhandeln...
    Ne, ska se ett tag o avbeställa nu sen får de nog va bra!

Så jag rekommenderar inte Go boken... tyvärr....
  • Twilight

Nix, jag avbeställer i stort sett alla paket...

Däremot har de flera bokklubbar för äldre barn ABC och 123 odyl som är kanon!

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
Svar på tråden Ni som är med i Go-Boken?!!