Vad har hänt med min 3-månaders bebis?
Min son har blivit som förbytt!
Från att ha varit en väldigt lugn o belåten liten kille så har han helt plötsligt (för några dagar sen) börjat kinka nåt otroligt på kvällarna!
Han är ledsen o skriker o inget man gör verkar duga, han är trött men vill/kan inte sova. Man måste gå runt o bära på honom hela tiden, skulle man lägga honom ifrån sig blir han jättearg. Helst ska han ligga o amma/snutta hela tiden, vilket i det långa loppet blir rätt påfrestande... O dessutom medför det att han kräks ännu mer än vanligt eftersom han äter fast han är mätt. Suck. Napp är uteslutet, han vägrar. Den kan funka ibland på dagen men icka på kvällen.
Det är alltså bara på kvällen han är sån här, på dagarna är det inga problem öht.
Han verkar inte ha ont nånstans utan han är bara missnöjd. Det är så tråkigt att inte veta vad som är fel o kunna hjälpa honom!
Nån som känner igen sig? vad kan man göra? Vad kan det bero på?
Vet inte om detta hör till saken men han kräks som sagt väldigt mycket o på senaste bvc-kollen så hade han inte gått upp alls! De var dock inte oroliga o jag fick amma honom där o väga honom efteråt för att se om han fått i sig nåt, vilket han hade så det verkar inte vara dåligt med mat.