Spökstreck Testlagret
Vet inte vilken del av forumet det här passar bäst i, men jag provar här.
Jag är på BIM -1 och har gjort två tester med testlagrets stickor. Det första gjorde jag igår kväll och det gav ett jättesvagt teststreck, jag såg det utan någon egentlig ansträngning men ändock mycket mycket svagt.
Efter att ha resonerat med mig själv om att det kan ha varit ett spökstreck så gjorde jag ytterligare ett test imorse som gav ungefär samma utslag. Jag försökte ta bild men där syns det dåligt, min kamera är dessutom ganska usel. Sannolikheten att få två spökstreck på två test på raken är väl inte så överhängande va?
Att jag skriver det här är mest för att jag är nyfiken på era erfarenheter av testlagrets stickor. Sen undrar jag lite hur tydligt det andra strecket måste vara för att vara ett plus? Jag kanske skall klargöra att jag inte behövt vinkla testet eller hålla det under en lampa os v för att se tendenser till streck. Jag har avläst stickan efter 5 minuter och då har det synts.
Till sist så vill jag förklara mig varför jag skriver en så "banal" sak i känsliga rummet. Det är för att våran bebisverkstad inte är för alla att veta om än.