• Anonym (JHA)

Nakenbilder

Vad är det som får dig att ställa upp på nakenbilder eller bilder på dig i sexuella situationer?

• Svar på tråden Nakenbilder
  • Malkurrag

Man kan juh göra matlåda om någon ska jobba borta.
    Varför inte ge lite inspiration till onani då? ;D

• Anonym

jag älskar att se mej själv naken i slampiga ställningar på bild, så jag fotar mej själv o sen får min man se bilderna

• Lyktan

Främst för att se mig själv och bli nöjd liksom.. En liten puff i sexistisk riktning!

• Lyktan

Ja kan ju tillägga att dom flesta bilderna har jag tagit själv och som sagt, det är för att vara nöjd med min egna sexiga stil

• Anonym

Ingenting får mig att ställa upp på det även om sambon bett om det ett par ggr.

• KRSn

Om man vet att killen älskar ens kropp och tänder på den så är det väl jättekul att kunna göra honom glad och tillfreds.

Jag tycker att det är lite av det förbjudna, och därför kul :)

• Elvis Mamma
    Vad är det som får dig att ställa upp på nakenbilder eller bilder på dig i sexuella situationer? Om en kille som ja tycker mycket om ber att få "naken bilder" å jag vet att han älskar min kropp å tänder på det så får han givetvis bilder om han ber om det Det är dock inget jag skickar till vem som helst, det ska vara en kille jag litar på & tycker mycket om
    Stolt ung mamma till Elvis 060409
  • styggingen

Jag tog en nakenbild på mig själv för att glädja någon. Själv tyckte jag att jag såg bedrövlig ut. Inte sexig alls!! Det funkade ändå iofs. Hon fick sig ett skratt som sämst och tände i bästa fall.

• Morbid angel

"Ställa upp och ställa upp"
    Jag gillar att ta nakenbilder och tycker det är fint,är ju ändå bara jag och min sambo som får se

• velicious

jag brukar fota mig naken (fixat iordning mig sexigt.) eller i heta undisar, för o sedan överraska min pojkvän ;)
    ibland tar han ett o annat foto pa mig, da jag är neck o bara mig själv liksom ;p

• Furie

Jag "ställer inte upp" på nakenbilder (det antyder att jag gör det mot min vilja), jag ÄLSKAR nakenbilder på mig själv! Sambon älskar att ta dem och jag älskar att vara framför kameran :) Alla bilder som finns på mig är smakfulla och erotiska, aldrig uppfläkta kön och sperma mellan pattarna. Har till och med en förstoring på väggen hemma :D

• Lyktan
    Furie skrev 2009-04-17 09:24:41 följande:
    Jag "ställer inte upp" på nakenbilder (det antyder att jag gör det mot min vilja), jag ÄLSKAR nakenbilder på mig själv! Sambon älskar att ta dem och jag älskar att vara framför kameran :) Alla bilder som finns på mig är smakfulla och erotiska, aldrig uppfläkta kön och sperma mellan pattarna. Har till och med en förstoring på väggen hemma :D
    Fasiken vad häftigt! En förstoring på väggen!!

Jag har en skit fin bild på mig själv där jag står på alla fyra och liksom bara visar siluetten av rumpan och pytte lite bröst..

Den har jag lust att göra som en svart siluett och måla upp stort på väggen.. Vore häftigt.. Fränt att någon annan också gjort så... Hmm, nu blir det att planera målning
  • MrAlpha

Men hallå tänk på att bilderna kan komma ut.

Nej... maila genast alla nakenbilder till mig så ska jag deleta dom åt er.

• Eldna
    MrAlpha skrev 2009-04-17 12:44:08 följande:
    Men hallå tänk på att bilderna kan komma ut. Nej... maila genast alla nakenbilder till mig så ska jag deleta dom åt er.
    *skrattar gott*

Jag blir gärna fotad, men då vill jag ha kontrollen på dem sen...
    Det är kul att leka lite med bilderna (utan att retuschera) så de blir snygga! :)
  • Lyktan
    MrAlpha skrev 2009-04-17 12:44:08 följande:
    Men hallå tänk på att bilderna kan komma ut.Nej... maila genast alla nakenbilder till mig så ska jag deleta dom åt er.
    Muahhaha.. du skulle må då va?
Svar på tråden Nakenbilder