• Millans hustru

femårspresent?

Nu är det dags både för dotterns egen femårsdag snart och flera av hennes kompsiars femårskalas. Vad är kul presenter till femåringar? Längtar efter alla tips ni har! vad leker era femåringar med? vad går hem på kalas? vad kan vi tipsa kompisar o släkt och och vad ska vi själva hitta på? Vi har en present klar, vi ska åka en helg (en natt) till eskilstuna djur o nöjespark. Eg en weekend vi ändå tänkt göra men kändes fiffigt att ge det som en present då upplevelsepresenter är så kul!

• Svar på tråden femårspresent?
  • Vilmagbg

Vår son fyller 5 år på söndag han önskar sig:
    - Inlines
    - Sparkcykel
    - Rockring
    - Badminton racket
    - Fladdermusholk
    - Lego
    - Filmen Madagaskar
    - Skottkärra
    -

• buselibus

Min son fyller 5 till sommaren, han tycker om:
    play mobil
    lego
    utklädningskläder
    dataspel typ Kalle Kunskap
    allt med spindelmannen
    robotar
    spel, finns många från 5 år

Bra presenter tycker jag att lego har. De har små förpackningar 50-60 kr med ett litet legobygg, perfekt när de ska hem till dagiskompisar man kanske inte har så mycket kontakt med. Annars finns det pysselböcker där man lär sig skriva osv. runt 50 kr. Eller lera/pärlpyssel har jag också köpt.

• Akina

tycker ovannämda är kanonbra ideer =)

www.barnensrum.se har fina saker bla. en insektshink med förstoringsglas, jätte uppskattat av de som har fått såntm, sen har dom en byggsats där man ska spika olika formar, jätte roligt och uppskattat o allt för under 90 kr =)

Jag är ett fan av billiga o bra presenter, tycker det är idioti ... hoppas ingen tar åt sig =) ... men dyra presenter när man kan hitta så bra billiga =)
    men det är ju jag det =)

• Kina79

Min dotter fyllde fem i feb och många dagiskalas för femåringar har det varit under våren.

-Barbie (docka, kläder, tillbehör....)
    -Polly Pocket
    -Prinsessgrejor (kläder, tiara, halsband, smink....)
    -My Little Pony
    -Kläder
    -Målargrejor
    -Pysselgrejor (klistermärken, pärlor mm)
    -Rockring, hopprep
    -Dvd
    -Dockgrejor
    -

• Millans hustru

tack vilka bra tips! finsn fler så suger jag åt mig frotsättningsvis också!

Svar på tråden femårspresent?