• hönamor

sms gubbar på nokia 5800?

Har precis köpt en nokia 5800 o tror ja blir nöjd när ja väl listat ut alla finesser

Men va ja undrar är när jag skriver sms är om det inte går att lägga in en endaste glad gubbe. Ibland är det bra att kunna lägga till en liten glad en för att det ska uppfattas rätt.

• Svar på tråden sms gubbar på nokia 5800?
  • hönamor

Ingwn som har nån aning eller har en nyare nokia som det går att göra gubbs på

• Myten

Nokia har tyvärr inte förstått att folk använder smileys så du får göra smileys på det gamla goda sättet med kolon och parantes.

• Kaxmaja

VA? kan man inte gøra smileys med den? Det kan man u på alla andra Nokia telefoner. Låter skumt att det inte skulle gå på denna.

är du nöjd med telefonen annars? Funderar på en sådann nämligen

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Covenant
    Kaxmaja skrev 2009-05-25 14:23:51 följande:
    Det kan man u på alla andra Nokia telefoner.
    Nej, det kan man inte. Nokia har inte lagt in sånt på telefoner som är smartphones (ex. N82) - och jag skulle gissa att det är alla Nokias telefoner som baseras på Symbians S60 som saknar smileys.
  • Tinuskan

Sakanar oxå.
    Men min har en "snabblista" å där har jag lagt "delarna" till mina gubbs

• Kaxmaja
    Covenant skrev 2009-05-25 14:33:25 följande:
    Nej, det kan man inte. Nokia har inte lagt in sånt på telefoner som är smartphones (ex. N82) - och jag skulle gissa att det är alla Nokias telefoner som baseras på Symbians S60 som saknar smileys.
    Okej. På alla de Nokia telefoner jag haft kan man
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2009-05-25 14:58:18 följande:
    Okej. På alla de Nokia telefoner jag haft kan man
    men jag har inte heller haft de modeller du skriver om
Svar på tråden sms gubbar på nokia 5800?