• Anonym (vill)

Gaybar Göteborg

Hej!
    Jag är nyfiken på gaybar i Götet. Har ni nån favoställe? Jag har hört om Greta, är det ett bra ställe?

• Svar på tråden Gaybar Göteborg
  • Anonym (vill)

Ingen som vill berätta ngt?

• AnDan

gå in på www.qx.se och gå därefter in på guide, där kan du lista upp ställen som finns.

surfa runt annars, finns bra utbud i götet

• Anonym (vill)

Jag har varit på den sidan. Jag vill höra va ni tycker om olika ställen. Alla är väl inte lika bra?

• HannaS86

Det enda stället jag varit på är Gretas. Det är jättebra! Det har två olika dansgolv, det nedre som man kommer in i först har mer schlager/pop medan det övre spelar mer rap/hiphop (har jag för mig, var ett tag sen jag var på övervåningen).

• suomigirl
    HannaS86 skrev 2009-04-19 11:16:20 följande:
    Det enda stället jag varit på är Gretas. Det är jättebra! Det har två olika dansgolv, det nedre som man kommer in i först har mer schlager/pop medan det övre spelar mer rap/hiphop (har jag för mig, var ett tag sen jag var på övervåningen).
    yes så e det.. skit bra ställe faktiskt... min favorit på stan helt klart...
  • Pimpnessa

gretas funkar bra :) där kan man träffa heta flickor

• Avoria

Gretas är jävligt bra! xD

• Anonym (vill)

Jag vågar inte dit själv. Och inga av mina kompisar vill dit me mig.

• Pimpnessa

dom bits inte där TS =)

• Avoria

Anonym (vill) skrev 2009-05-13 09:27:16 följande:

Jag vågar inte dit själv. Och inga av mina kompisar vill dit me mig.
    Nej de bits inte! Det är ju HBT-personer, och vi är alla snälla, öppna och vänliga till mans. Gå bara dit, ensam eller med en öppensinnad vän, sätt dig i baren och börja spana ^^
    Däremot kan lesbiska(bi kvinnor vara lite svårflirtade, ta första steget är mitt tips
  • Pimpnessa

svårflirtade , dom är galna :)

• Anonym (illy)

gretas
    gossip
    queer på park lane sista fredagen varje månad
    Ladies of the Night
    ZAPPHOBAR
    GS2H (vet inte om dom kör än)
    Haket

• världens bästa mamma

Ingen som vill ta med mig en kväll??

• Anonym (vill)

Jag bor i göteborg. Ska vi kanske gå ihop? För sällskapetskull.

Svar på tråden Gaybar Göteborg